2010. április 18., vasárnap

Fáj:-(

Úgy volt nem írok! Volt egy kósza gondolatom hogy bezárom a blogot és a fórumra sem írok többet! Ez csak az első felindulásom volt. Jöttem, írtatok. Most sírok itt és kérdi Mesi mi a baj? Nehéz! Tudom a családját az embernek nem lehet megválasztani a barátokat igen. És Ti azok vagytok. Igaz barátok.
Minden részletét a délutánnak nem írom le mert fáj. A végén én voltam a rossz ember, "erőszakos" uralkodni vágyó, anyósom szemében! Csak mert minimálisra csökkentettem a beszélgetésünket, mert elég volt a sok sületlneségből? Nem magyarázom meg azt a sok éven át tartó lelki terhet amit rám rót. De nem hagyom magam befolyásolni, bár lehet hogy ez az erős elhatározás látszik rajtam és a tetteimen amit a külső család nem annyira fogad el. A házat megbeszéltük a végén bejelentettük a babát. Tudtam a reakciójukat. Anyósom:- gratulálok, (????) Gyöngyiék, tudta hogy ezt akarjuk mondani! (????)  ,nem jól hoztuk a döntéseket, fontossági sorrendet kellet volna hozni! Elsőnek a költözés kellett volna utána a baba. Mondtuk nekik hogy a baba előbb volt mint a ház és nincs garancia hogy holnap elmegy a ház. De minek is magyarázkodtam nekik????
És miért fáj? Mert a közvetlen családom egyszerűen felháborítóan viselkedik. Tudom olvassa a nővérem is a blogot de leírom, már amikor ő megtudta rosszulesett ahogy reagált. Nem a mi örömünknek örült. Persze a végén annyit mondott hogy várjuk ki a végét, de örül. Most anyósom és a sogórnőmék. Mikor egy távoli ismerősömnek mondtam a babát, szó szerint átölelt és úgy gratulált! Mikor a saját családommal tudatom, egy hűvös gratuláció, és látszik az arcukon a :-"ezek hülyék" arc.
Zsolti mellettem van teljesen. És Ő mint férfi másképp is gondolja a mostani szitut. Nekem fáj, rossz szembenézni azzal aminek gondolnak, talán tényleg ennyire rossz ember vagyok???? Persze nem nekik akarok megfelelni.
Tudom sok erő kell ezekhez a dolgokhoz. Tudtuk ezt mikor belevágtunk.
Ki kell húznom magam és büszkén élnem tovább. Büszkének lennem a férjemre, a gyerekeimre, a barátaimra, a legjobb barátnőmre, magamra. És születendő babánkra!!!

4 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!
    Úgy érzed, hogy azzal, ha abbahagyod a blogozást és a fórumozást, akkor megváltozik valami? Valószínűleg ők soha semmit nem fognak megérteni. Fáj nekik a ti boldogságotok!
    Ne hagyd abba azt, amiben hiszel, hisz azzal, ha megtennéd, csak őnekik tennél szívességet.

    És miért lennél rossz? Ezt valahogy nem is értem :(((

    Az a lényeg, hogy Zsolti melletted van, és a gyerekek is várják a picit,és a költözést!!!

    Kitartást, és mi Veled vagyunk, és kicsit családoddal.

    VálaszTörlés
  2. Drága Anikó!

    "Elérhető minden álom,
    ne add fel semmi áron,
    egyszer még valóra válhat,
    hogyha akarod hogy valóra váljon... "

    Kívánom, hogy az álmaid valóra váljanak, Te most csak a születendő kisbabátokra és a kis családodra koncentrálj, Ők a legontosabbak, akik melletted állnak és támogatnak Téged!
    Puszillak és vigyázz magatokra nagyon!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a kedves szavakat!
    Puszi!:-)

    VálaszTörlés
  4. Szia Hugi!

    ""És miért fáj? Mert a közvetlen családom egyszerűen felháborítóan viselkedik. Tudom olvassa a nővérem is a blogot de leírom, már amikor ő megtudta rosszulesett ahogy reagált. Nem a mi örömünknek örült. Persze a végén annyit mondott hogy várjuk ki a végét, de örül.""

    Te olyan buta vagy!!! Hiszen én örülök neki hogy babát vársz, csak te nagyon jól tudod hogy nekem most egy kicsit fáj, nem az hogy te hanem az ami én:) Te nagyon jól tudod hogy mi volt velem és a reagálásom csak is én miattam volt így! Főleg azt is tudod hogy nálam is feje tetején áll minden hiába most boldog vagyok és az esküvőnk felé közeledve kicsit furcsán is érzem magam, és én se adom fel mert ha 40 évesen kell hogy szüljek én akkor is vállalom a következő gyereket , még ha az másoknak nem is tetszik mert úgy is én döntök ebbe és az én édesem vagy nem???
    úgy hogy bármit is hiszel én nagyon örülök neki!!!!!!! / amitől egy kicsit ágálok az a költözés mert nagyon távol kerülnél tőlem:( /
    Puszi
    Nővéred

    VálaszTörlés