2010. április 9., péntek

Nincs titok már!:-))))

Ma délután elmentek pecázni a fiúk! Mi meg csajok szépítkeztünk a fodrásznál.:-) Nekem csak kicsit rövidebb lett a hajam, Mesinek viszont olyan cleopátrás lett. Tetszik neki!;-) Hazahoztam a ho-ho-kat:-) és azzal fogadtak hogy ők mit férfi a férfival megbeszélték Apával, hogy lesz kistestvérük!:-)))) Én csak pislogtam, míg Dávid megkérdezte hogy akkor ez biztos???Mondtam igen, ha minden rendben lesz! Bence erre azt mondta hogy ő is nagyon reméli hogy minden rendben lesz. Olyan nagyfiúk már. Kis idő múlva jön Dávid és egy nagyon egyszerű de annál fontosabb dolgot kérdezett: -És én honnan tudtam hogy el kell mennem doktorbácsihoz? Honnan tudtam hogy jön a kistestvér? Elmeséltem nekik, meg a teszteket is megmutattam, nagyon érdeklődők voltak. Nem is hittem hogy ennyire kíváncsiak lesznek! Szóval nem titok a titok többé! :-)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése