2010. április 8., csütörtök

Mosolygós nap!!!:-)

Itt vagyok végre! Tegnap voltam doktorbácsinál! Láttam a babánk "kuckóját"!:-))))
Minden rendben volt, majd jövőhét szerdán kell visszamennem. Mekkorát növekszik akkora. Elképzeltem milyen lesz ha megbizonyosodom hogy tuti jó helyen van és minden rendben lesz a babucival. Repkedni fogok az örömtől....stb...Nem, nem volt jó kedvem. Szülői értekezlet után hazamentem, Zsolti nem is merte megkérdezni mi volt a dokinál, nem értette miért nem volt jó kedvem. Azt hitte baj van. Pedig nem!!! Na persze nagyon örülök csak valahogy azok a fránya hormonok miatt állandóan hangulat változásom van! Ennyit rólam, utálok magamról írni, beszélni....:-)
Olyan nagyon szép tavaszi nap van! És igenis mosolygós napom lesz!!!:-))))

3 megjegyzés:

  1. Legyetek nagyon boldogok!
    A hormonok már csak ilyenek, de rá se ránts, majd elmúlik! A lényeg az a mérhetetlen szeretet, amivel a kisbatátokat várjátok! :-)))
    Pillangó

    VálaszTörlés
  2. Jujjj de jóóóó!
    Hormonok meg majd csak lenyugszanak :))))

    Hugi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyosak vagytok Lányok!!!! Köszönöm! Köszönöm!!!
    Puszi

    VálaszTörlés