2010. április 13., kedd

Sokminden!

Tegnap is szerettem volna írni. De.....nem írtam.
Pedig jó volt a hétvége. Igazán.:-)
Szombaton nagyot piacoztunk, délután elmentek a fiúk és a kirándulós kedves barátunk fiával is, íjászkodni. Szép idő is volt. Míg mi lányok kapucsínóztunk. És utána egy jót beszélgettünk.
Vasárnap a szokásos tanulás után, míg én főztem, délelőtt előkészültünk a délutáni birkapörkölthöz! Jöttek is Zsolti kollégája és barátnője. Nagyon kedves pár. Kicsit hűvös lett este felé de jól éreztük magunkat! Csak én vagyok állandóan álmos!:-(
És ami miatt kicsit el vagyok szontyolodva az a tegnap esti szülői. Bencéén voltam. Még be sem értem az ajtón már hallottam Bence így, Bence úgy. Dühös lettem, mert én is láttam a Bencén a változást, elkeseredett mert nem erre neveljük őket. De döntöttem tegnap. Keményen kell fogni még jobban őket! Megy a csordaszellem. Nem akar kimaradni Bence sem belőle. Azt hiszi ha így viselkedik mint a többi fiú akkor "nagymenő"lesz! Na nem, ezt nem hagyom. Tudom fiú, és azt is hogy vannak fiús virtusok amin át kell esniük. Csak határokon belül.
Másik a pénz kérdés az iskolában. 1500ft-ot fizetünk havonta osztálypénzt! 10 hónapra 15000ft. Most kitalálták hogy menjenek el színházba potom 5000ft-ért. Amit két nap alatt fizess ki. Egy vasárnapi nap mennek, este 7 órakor!:-O Másnap suli. Komolyan csak két három szülő háborodott fel hogy nekünk bizony vasárnak 8 után aludni mennek a gyerekek. Jött az év végi kirándulás! Három napos Egerbe, 20000-ért és remélik kijönnek belőle:-o Ja, és a csattanó, zsebpénz! Második osztályos gyerekekről beszélünk. Én véleményem az volt hogy 500/nap. Ez még a tanárnő szerint is kevés. Kérdem én?????? Zsibvásározni mennek a gyerekek vagy kirándulni! Tanáron is múlik hova tereli a társaságot. Úgyhogy voltak olyan vélemények ahol 1500ft/nap kellene. Ja és felsőben majd??????Három napra 5000ft????Észnél vannak??? ÁÁÁÁÁÁÁÁ nem is voltam ideges! Mindegy én közöltem hogy 500ft/nap lesz a gyereknek rakva és kész! Mondták jó akkor maradjuk annyiban 500-1000ft/nap között legyen!
Miért van az hogy azt hiszik az emberek pénzért minden probléma megszűnik? Na szeretem a szülőiket:-( utána napokig emésztem magam! De persze nekem is meg van a magam véleménye.:-)

2 megjegyzés:

  1. Hűű, Anikó! Nem irigyellek most.
    Pont abban a korban van Bence, amikor keresi az útját, és ha nem jó a példa az osztályban, az probléma. Szorítok, hogy sikerüljön beszélni a kis kobakjával!!!!

    osztálypénz! A többi szülő hogy neveli a gyereket? Mi az, hogy este hétkor viszik őket színházba??? És megy is Bence?

    VálaszTörlés
  2. Szia Hugi!
    Remélem hogy tényleg sikerül észbe kapnia Bencének.
    Hogy más hogy neveli a gyerekeit? Bizton állíthatom hogy mi vagyunk kevesebben akik így gondolkodunk. Mindenki rohan valahova,de nem haza, oda nem sietnek. Na, mindegy erről hosszú órákig tudnék beszélni.....Sajnos:-( Bence megy, mert kész tények elé lettünk állítva.És ha ki kellet fizetni 5000ft-ot ,mert megvették már a jegyet, akkor menjen.

    Hugi, ha van kedved írhatsz e-mailt a "változásról". Szívesen meghallgatom! De csak ha van kedved! bneaniko@fibermail.hu Az e-mail cimem!
    Anikó

    VálaszTörlés