2010. július 11., vasárnap

álmodozás.....

Szeretek feljönni az oldalra. Nekem most nagyon tetszik a változás. :-)
Toszkánai kis faluban érzem magam, nedves, hűs, szobában, vagy egy gyönyörű teraszon, finom pincehideg vörösbort kortyolgatok, és egy jó könyvvel pihenek éppen, és majszolom a kertben termett gyümölcsöket. Egy hatalmas kertem van, csupa zöld, tele növénnyel, fával, bokorral. A kert aljában olajfák,amiből majd sok olívaolaj lesz, feljebb szőlő, még feljebb, gyümölcsfák, körte, alma, FÜGE:-), Imádom az értett fügét, sajnos idén elfagyott, de alulról szép hajtást hozott.Terasz alatt egyik oldalt konyhakert, fűszerkert, és az egész kertben mindenféle virágok, margaréta, LEVENDULA:-) ez a legkedvesebb virágom. Napraforgó, és még mindenféle.
Jól van, álmodozni csak lehet,nem??:-)))))

4 megjegyzés:

  1. Szia Hugi:)
    Álom édes álom :) Ilyenről én is szoktam álmodozni
    Puszi
    Nővéred Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Szia Anikó!
    Nagyon szép lett a blogod!
    Toszkána!Imádom!Bár még sosem jártam ott, remélem egyszer teljesül az álmom.
    Te már jártál Toszkánában?

    VálaszTörlés
  3. Álmodozz csak Te is Kriszti!:-)))))
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Nelli, csak gyönyörű könyveket olvasva jártam ott. Én is szeretnék egyszer eljutni oda. Kívánom hogy egyszer teljesüljön az álmod!
    Puszi, Anikó

    VálaszTörlés