2010. július 24., szombat

Készülés a nyaralásra!;-)


Bejelentkezek még nyaralás előtt! Várom már hogy menjünk, de annál is jobban hogy Zsolti pihenhessen. Én nem bánom hogy nem lesz kánikula, kicsit sok volt az elmúlt hetekben belőle...
Gyerekek is nagyon várják, remélem azért tudnak majd úszni a Balcsiba.
Ma még ünnepeljük a családdal unokatesót, Danit és a Bence szülinapját. Remélem jól sül el, persze rajtam is sok múlik majd, nem leszek sértődős kisliba, felveszem a legszebb mosolyom:-))))
Tegnap este pihegtem a kanapén, és nem nagyon mocorgott Csenge baba, rátettem a hasamra a kezemet és kétszer akkorát bökött oda hogy csuda, mondtam utána neki, hogy köszi hogy jelezted jól vagy.:-)) Olyan hihetetlen hogy így kommunikál már.. Édes bogaram! Kicsit már tervezem mit hova teszünk, mi kell majd még feltétlenül beszerezni. És ez olyan szép korszak..hmmmmmmmmm, csak ennyit tudok mondani.;-)
Szóval aki olvassa a blogot, mindenkinek köszönöm, és nagyon szép friss napokat kívánok!:-)

1 megjegyzés:

  1. Jó nyaralást kívánok nektek és vigyázzatok magatokra!!! Ja és nagyon boldog névnapot kívánok neked mert ugye azt is ünneplitek a Bence szülinapjával együtt:) Neki is boldog szülinapot kívánok!
    Puszi

    VálaszTörlés