2014. augusztus 24., vasárnap

nyugodt...

Elromlik a mosogatógéped, egy jó dolog van benne..apa mosogat, anya törölget...és együtt várják nagyon bizakodva, hogy olaszok visszajöjjenek a nyaralásukból, és végre legyen alkatrész. :-)))
De két hét?????:-DDDD

Amúgy, már írtam, semmi nyári hangulatom nincsen már. Éles a fény, hideg a szél...stb. Néha meg szakad az eső...

Jaj, de szeretem, hogy kitaláltam, a mai ebéd, cserépben sült káposzta lesz. Csak annyi munkám volt vele, míg bepakoltam a cserépedénybe, a finomságokat. És, hogy tegnap vendégek voltak, sütöttem fanta szeletet, és almás pitét, így ma sütni sem kell, meg anyósom pogit sütött. Így idő milliomos vagyok!:-) Szedtem levendulát. Nem tudom hányadik csokrot, beraktam a fürdőszobába. Meg szárítok őszirózsát is, ezekkel foglalkozni, meg csupa öröm.:-)
Még összerakom, Csenge óvodai cuccát is...holnap reggel megyünk.:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése