2015. január 27., kedd

filmek..

Egy csoport ment ma az oviba, hat óvónőből egy dolgozik, annak is hőemelkedése van.:-O Ma még vittem Csengét oviba, de holnaptól nem megy.

Ma szülői is lenne a fiúknak, Zsolti dolgozik, én suliban. Gondolják, biztos nem foglalkozunk a gyerekekkel...ez van. Mesiére viszont el szeretnék menni, mindenféleképpen.

Hétvégén lehuppantam kicsit a tévé elé. Van egy sorozat, (amerikai) de ott olyan humorosan kifigurázzák a kamasz család, hétköznapjait, néha hangosan vihogok.....nézzetek bele(nem tudom belinkelni.)Címe: A semmi közepén (családom és egyéb emberfajták)
(Részlet, youtube)
Vannak olyan jelenetek ami nálunk is mindennapos.. majd mikor magam alatt vagyok, felidézem..:-))))
Ha már film. péntekenként ki nézi az; Öltések közt az időt? EGYEDÜL nézem a kanapén, nincs reklám...nincs férfi, kamasz(ok), királylány mellettem....jó, na!!!:-))))

Mai biggyesztés: paradicsomos káposzta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése