2015. január 30., péntek

Na igen...

Sajnálom Dávidot! Nem annyira sikerült neki a központi felvételi, ahogy várta  sőt rosszul sikerült.:-( Igaza van apjának, hogy a magyar, mehetett volna sokkal, de sokkal jobban. Ha....olvas. De nem. Így az egész szöveg értés, kifejező képesség, logikus megértés nem megy.:-( Hát én úgy vagyok, ez van, ezen már nem tudunk segíteni. Biztatom, hogy másnak is lett ilyen rossz, de sajnos, látja, vagyis nem sajnos...vannak akinek nagyon jól sikerült. Az osztályából többnek. Na most itt a kérdés? Hogy is írjuk meg a felvételi papírt? Hol van így esélye??? Basszus, de utálom ezt! És még jövőre is át kell élni, az meg nem lesz egyszerű, nagyon nem..
Érzi Dávid is, hogy most ez nem lett olyan jó..és lassan jönnek a szóbelik. Na az meg a rém álma. Nagyon nehezen nyílik meg, felénk is, nemhogy idegenek felé.:-(

Én tegnap olyan ideges voltam az angol doga miatt. De megírtam, rendes volt a tanár kijavította. 75 pontból 53-at sikerült elérnem. Voltak benne nehéz feladatok is, azt mondta a tanár, jó lett...és hogy örül neki, hát még én?:-))) Hogy hányas, azt nem tudjuk még, mert azt még nem osztályozta, majd jövőhéten.

Reggel pizsamában kellett volna szánkózni menni már, Csenge szerint.:-) Korán mentünk ki, most jöttünk haza, hogy élvezte...megzabálom! Még én is élveztem, hó angyal(pipa), hóember(pipa), szánkózás(pipa), hógolyózás (pipa), szánkót végkimerülésig húzni, gyorsabban, gyorsabban:-)(pipa), nem sárga hó evés(pipa):-DDDDD

Biggyesztés: gombás, kukoricás penne tészta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése