2015. február 2., hétfő

Mindig....

Mikor már magamat utálom, mégis minden idegesít, főleg úgy, hogy előtte is ugyanígy volt, és ez nem fog változni egy darabig.
Idegesít, hogy állandóan esznek, mindenki, mindig...idegesít, hogy este fél nyolckor nekiállnak tojást sütni, meg kolbászt, meg lila hagymát. Persze amikor már rendbe tettem a konyhát. Utálom, hogy este szanaszét van a konyha(is), de mivel mindig esznek, vagyis valaki mindig eszik, sosincs rend, Pedig én azt szeretem(szeretném) hogy mikor felmegyek aludni, rendben legyen a konyha. És amikor felkelek, valaki megint eszik már... Hétfő reggel, üres a hűtő, kenyér nincs, süti nincs (három rúd kalácsot sütöttem). És akkor az ebédnek szánt alapanyagot eszik már....vagy megkérdezik kerek szemmel, hogy mit vigyenek reggel tízórait???? És nem értik miért morgok???
Hát igen, nagy család, nagy étkű kamaszok! Imádom őket, meg minden, de hogy kisakkozzam elég is legyen, olcsó is és főleg, hogy MINDIG legyen...nem könnyű!:-D Amíg van, tök természetes, de ha elfogy, milyen felháborodás van..:-))) Hallanátok!!:-)

Biggyesztés; rizseshús, maradék pörköltből....

14 megjegyzés:

  1. Én Rájuk szólok, szép nem szép, hogy ezt vagy ezt már ne egye meg, vagy hagyjon a testvérének is vagy, hogy az holnapra van. Emiatt persze még gonoszabbnak érzi magát az ember, de ha nem tenném, tényleg mit vinnének másnap reggel?Szóval még tudok szigorkodni elég hatásosan, de hát csak két kamaszom van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, még rosszabbúl érzi magát ilyenkor az ember..-) Én is szoktam szigorkodni, de azt a megjegyzést akkor...:-D

      Törlés
  2. ....Pedig én azt szeretem(szeretném) hogy mikor felmegyek aludni, rendben legyen a konyha......
    Ez csak akkor lessz, ha egyedül fogsz élni, addig pedig marad a morgás...))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen remélem nem lesz.. mármint, hogy egyedül legyek!:-) Így morgok!!!!:-))))))

      Törlés
  3. Drága Anikó!!!! nálunk is igy van, pedig nálunk még csak 1 kamasz van - de hát a kicsik is folyton esznek. És én is morgok, morgok - utálom magam ezért és mégis morgok. Pénteken vettem 5!kg narancsot : vasárnapra 2 darab volt! Muffint sütöttem - xxl-es adagot - 1 óra múlva nincs egy darab sem. Bevallom : el szoktam dugni a hütőbe, ha valami olyasmit veszek, hogy későbbre tervezem - ha nem tudnak róla, akkor talán megmarad :-) jajj - és a rend! olyan nálunk szinte soha nincs :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, éljen, éljen...:-) Fő, hogy vannak akik "puszítanak":-) Képzeld én már nem tudok semmit eldugni..pedig én is szoktam, kikutatják!:-)))

      Törlés
  4. Kamaszok, emlékszem a vacsorát megették ebéd után, s akkor hideget vacsoráztak. Azt én sem szeretem,ha tudom, hogy van (Volt) valami, nyúlok érte, s nincs. Rend? Engedd el druszám! Tudom, mondani a legkönnyebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, az számtalanszor előfordult, volt, nincs...:-) Muszáj elengednem..mert különben bediliznék..Így csak néha, néha..:-)


      Törlés
  5. Nálunk is hasonló a helyzet Anikó :) , pedig még igazából csak egy "fél" kamaszom van :) , szerintem nálunk a fiú dömping teszi :) , de süti az sosincs, miután sütünk és ahogy Enikő írja, néha odáig vetemedek én is, hogy eldugok dolgokat :) , hátha megmarad, mert mondjuk másnap kell valamibe... :) A rendről ne is beszéljünk, pedig csak két gyerek van nálunk, puszillak :) ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen...Nálunk, a lányok is esznek.:-))) Nem baj. Mindig azzal vigasztalom magam, legalább van kiért csinálni;-) Én is puszillak Vivi!

      Törlés
  6. Karácsonykor amikor vendégségbe mentünk, mindig volt öt -hatféle sütemény. Én is sütöttem minden nap legalább két félét, de annyiféle egyszerre sosem volt, még a mézeskalács is elfogyott pillanatok alatt, én meg csak pironkodtam,hogy ha hozzánk jött valaki, akkor max. egyfélét tudtam odatenni az asztalra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik nap mondja a kisboltba a srác, mutat nekem házisütit, kostóljam meg. Mondom neki nagyon finom(tényleg az volt) olyan mintha én sütöttem volna, mondom én.. Elkezd magyarázni nekem, hogy nem kell mindig egy tepsi sütit sütni, elég, ha egy két kockát veszek...Persze, mosolyogtam, nem látta nálunk hogy esznek, tepsiből, sokszor tányérra sem kerül..:-)

      Törlés
  7. Anyukámtól azt láttam, hogy minden étkezés után, makulátlan rendet tett a konyhában. Erre tanított minket is a nővéremmel. Emlékszem, mindig azt mondta, hogy nem szeretne szégyenben maradni (pironkodni), ha előzetes bejelentés nélkül véletlenül beállít hozzánk valaki és azt látja, hogy fut a ház...
    Míg nem voltak gyerekek működött is ez a fajta élet, aztán szépen lassan leszoktam róla, Mosogattam ha volt időm, de sajnos sokszor mire odáig jutottam, már hulla fáradt voltam, így másnapra hagytam... Sajnos (vagy mégsem?) olyan a konyhám amire nem tudom az ajtót rázárni, így folyton mosogatnom kell, mivel gyakran jönnek hozzánk és minden út, a konyhán-nappalin vezet át! Makulátlan rend nálunk sincs, azt azért ne gondold!!! (atlán csak addig amíg a lányok haza nem érnek...

    VálaszTörlés