2015. február 19., csütörtök

Mert jó nekem!:-)

Jó, hogy vannak láthatatlan tündérkéim, (akik olvassák a blogot;-) így tegnap délután, kávét ittam, kapucsínóval.:-)Mert jó nekem! És tényleg jó!

Délelőtt, Csengével leszek, bár mióta felkelt nem hallottam köhögni, de éjjel megint sokat köhögött. Vettem "bitamint" ami rosszízű lett, vagyis savanyú, nem ízlik neki, és vettem izlandi zuzmós köhögés csillapítót. Most már nem megy a héten, nem telefonáltam, nem mondtam le az ebédjét, ez van, mit magyarázkodjak, majd igazolom, ha nem fogadják el...kérek orvosit jövőhéten.

Ma nagy nap lesz, mert délután Dávid az egyik suliba szóbelizik.A másik suliban, majd ma dől el, mikor lesz.Úgyhogy megyek vele, azután megyek suliba...

Nem tudom mit főzzek ma pontosan, van darálthusom, de kelkáposztát nem kaptam, milánóit nem szeretnék csinálni, fasírt...hát nem tudom, azt a tökfőzelékhez terveztem...amit szombatra terveztem.

És ha lekerül a hajfesték a hajamról, elmegyünk boltba, postára, közben megjön az ebéd ihlet...:-)

4 megjegyzés:

  1. A napokban jutott eszembe, hogy de régen készítettem már húsgombócos levest, hétvégére tervezem, akkor hátha lesz időm. Nagyon szeretjük...
    Vagy, paradicsomos húsgombóc, na az nálunk még nagy kedvenc darált húsból. Hogy a hamburgert már ne is említsem, persze az csak együtt, frissen az igazi.
    Szép és eredményes napot nektek, Anikó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg leves!!! Köszi Dominika!:-) És mellé, csinálok mákostésztát Bencének, túrósat a többieknek!:-)))
      Neked is szép napot!!!

      Törlés
  2. Jó, hogy mindig főzöl, elolvasom, mikor mit és elábrándozom rajta, hogy milyen jó lenne, minden nap házifőztöt enni. Te annyi mindent csinálsz egész nap és még főzni is tudsz, hát le a kalappal!. Kár hogy nem vagyunk szomszédok, befizetnék Hozzád "biggyentésre" :)
    Minden jót!
    Bernadett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bernadett, ennyi éhes szájat, be kell tömni.:-))) Amúgy szeretek is főzni, ha van miből, az a kihívás, ha nincs ötlet, sem alapanygag .:-)

      Ja tényleg, megnyitom a Anikó biggyesztés kifőzdéjét!:-)

      Törlés