2015. február 18., szerda

VAGY!:-)

Azért köhög a királylány, úgyhogy itthon maradt. Amit nem szeretek, mert igen menetrend szerint, anyósomra hagytam, de mindegy, ebbe most nem megyek bele, nem szeretem rá hagyni.
Én meg elmentem dolgozni. Nagyon, nagyon elfáradtam. Nagy lakás, míg takarítottam, elgondolkoztam, hogy egyszer egyhuzamban, nálunk mennyi idő lenne kitakarítani? És meddig tartana a rend? Ó a csudába eszembe jutott lehúztam az ágyneműket reggel, mehetek felhúzni.:-(

Tegnap a suliba, egy lány nem volt kisminkelve. Csak a szemét szokta, de most nem volt, bejött a terembe, és első kérdésem az volt, beteg vagy? Olyan más volt az arca. De azt mondta nem, tök jól van.:-) És akkor elgondolkoztam, én, állandóan betegnek nézek ki???? Sosem sminkelem magam..:-))))))

Micsoda magasröptű gondolataim vannak mi?? Ez van, kávét akarok, vagy kapúcsínót, vagy egy nagy kád fűrdővizet, vagy egy nyugágyat és meleget, vagy egy nagy adag fagyit, vagy egy adag somlói...vagy.....:-)))) VAGY, menjek de nagyon gyorsan kiteregetni, ágyneműt felhúzni, és éhes a banda, császármorzsa kell nekik..:-))Ágyőőőőőőőőőőő

10 megjegyzés:

  1. Tudod, anno volt egy Tudni illik... műsor a tv-ben. A példa a sminkelésre. János számon kéri Jenőt, hogy kiszúrt a húgával. Kiderült elment nyaralni megismerkedett egy kikent, frizurás, csinos nővel. Ő volt a húg. Ment legközelebb randira nem volt ott a hölgy. Ill. ott volt egy ázott veréb, aki odament hozzá, de ő elzavarta, hogy másra vár. Ő is a húg volt, smink nélkül...

    VálaszTörlés
  2. En minden nap sminkelem magam, de nem viszem tulzasba, es szerintem sokkal noiesebb vagyok tole es magabiztosabb is. A parom mindig megjegyzi, milyen szep a szemem. Viszont ha valamiert elmarad, akkor sajna azt is megjegyzi valaki szinte kivetel nelkul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó is az, ha a szelíd smink mindennapos, sőt ha meg is jegyzik milyen szép vagy!

      Törlés
  3. A smink az egy fontos dolog. Én nem különösebben szoktam, de amint kifestem magam újra nőnek érzem magam. Reggel eldöntöm, hogy nő leszek, és időt töltök a sminkkel, és sokkal szebb a nap, nem csak én :) . Máshogy néznek rám a férfiak, és az jól esik. Nem az, hogy kikezdjenek velem, vagy én kezdjek ki, de azért belül nagyon jól esik. Ilyenkor, amikor már kifestettem magam (nem nagyon szolidan, de jól), megfogadom, hogy mostantól minden reggel kifestem magam, szépen öltözök, adok magamra. Bezsebelem a pillantásokat, és boldog vagyok. Aztán lefekszem, jön a reggel és megint jön a kérdés, smink, vagy idő és lustaság. És akkor már a legtöbbször győz az idő és lustaság. Már nem ér annyit a férfiak pillantása, hogy megint elővegyem a szemceruzát, a szempillafestéket, a szemhéjpúdert, a szájfényt. Ezen a napon nincsenek férfipillantások, és így a nap is más. Aztán lefekszem és jön a reggel.... na ma mit választok.....? :))))))
    Egyébként a fülbevalóval ugyanígy vagyok.
    szeretettel
    Bernadett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Útólag isboldog névnapot!:-)
      Lehet bennem azért nem alakult ki, mert itthon voltam zömmel, sőt vagyok is. És az első dolgom, ha kifestem magam, hogy megdörzsölöm, jó alaposan a szemem...:-))))

      Törlés
    2. Először is tegnap próbáltam, de sajnos a beírtat nem tudom javítani, a sminkem nem "nagyon szolidan, de jól", hanem nagyon, szolidan, de jól (milyen sokat jelent egy vesszőcske). A lakk is jó, egészen máshogy tartod a kezed, hidd el nekem, ha kacérkodsz, próbáld ki, aztán majd meglátod. Ilyen még a piros melltartó, hiába nem látja más, de valahogy nőcis. Ezek az apróságok egyébként pont akkor érik el nálam azt a hatást, hogy örüljek neki és feltűnjön, ha ritkát csinálom. Képtelen lennék mindig lakkozni, festeni és piros melltartóban járni. De így nagyon ritkán jól esik. És elég is belőle nekem :) Ja és a hajam is megszárad magától. Én egyszer a szemöldökömet színeztem meg ceruzával, hát elég hamar lett egy csík a homlokomon.
      Nagyon szépen köszönöm a névnapi jókívánságodat, kedves vagy!
      Minden jót!
      Bernadett

      Törlés
    3. Először is tegnap próbáltam, de sajnos a beírtat nem tudom javítani, a sminkem nem "nagyon szolidan, de jól", hanem nagyon, szolidan, de jól (milyen sokat jelent egy vesszőcske). A lakk is jó, egészen máshogy tartod a kezed, hidd el nekem, ha kacérkodsz, próbáld ki, aztán majd meglátod. Ilyen még a piros melltartó, hiába nem látja más, de valahogy nőcis. Ezek az apróságok egyébként pont akkor érik el nálam azt a hatást, hogy örüljek neki és feltűnjön, ha ritkát csinálom. Képtelen lennék mindig lakkozni, festeni és piros melltartóban járni. De így nagyon ritkán jól esik. És elég is belőle nekem :) Ja és a hajam is megszárad magától. Én egyszer a szemöldökömet színeztem meg ceruzával, hát elég hamar lett egy csík a homlokomon.
      Nagyon szépen köszönöm a névnapi jókívánságodat, kedves vagy!
      Minden jót!
      Bernadett

      Törlés
  4. Én az év minden napján kisminkelem magam. Otthonra is. Nekem fontos. Nem hivalkodó, nem feltűnő, szolid. És újabban a számat is kirúzsozom, mert kaptam egy nagyon természetes hatású rúzst. Ha kevesebb rajtam a smink, rögtön megkérdik: beteg vagy? keveset aludtál? fáj valamid? na ennyit tesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tőlem sosem kérdezik meg, hogy beteg vagyok e, vagy fáradt? Mivel nincs rajtam smink, így nem feltűnő a változás.:-) Amúgy mostanában a körömlakkokal kacérkodom, de pikkpakk lekopna, kár felraknom.

      Törlés