2015. február 13., péntek

PÉNTEK! Juhéjj:-)

Nem fáj a fejem PONT! (dehogynem)
De attól még jó kedvem van, ezt szabályozhatom most.
Nem esek abba a csapdába, hogy elkezdek sikamikálni, pénteken??? Tök fölösleges, úgyis mindig kell. Anyósom mondja, a héten a fehéreket mossa, jövőhéten a tarkákat, nekem ez napi dilemma...ő csak szombaton takarít, ezt szokta meg, én.... mindig ott, ahol a leggázabb...:-) három naponta főz, majd lehoz egy tál kocsonyát, néha nézegetem, ezt hogy osszam hatfelé.:-) Semmi rossz indulat nincs bennem, hiszen tudom milyen ez, lehet én is így leszek 65 évesen, ha megélem. És hozzáteszem, nem bántásból írom, én szeretem a nagycsaládom, senkivel nem cserélnék. Nem bizony!!!!
Intézem a nyaralást, nem a Maldív szigetekre, Balcsira, én annyira izgulok miatta...

Mai biggyesztés: gulyásleves, túrós pite.

(tudjátok minek örülnék pár napja, ha lenne új rendszeres olvasóm, nem tudom, miért nézem mostanában állandóan a rendszeres olvasókat?(pirulós)


12 megjegyzés:

  1. Az ebéd nagyon tetszik! Remélem összejön a Balcsi is!

    VálaszTörlés
  2. En rendszeres vagyok, csak nem tudom es idpm sincs nagyon foglalkozni vele, hogy kell azza valni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor, Te ma nagy örömöt szereztél nekem, nem baj hogy nem látszik!:-)

      Törlés
  3. Anikó drága!
    Irulva-pirulva írom Neked, hogy én rendszeres olvasód vagyok, csak nem mindig írok hozzászólást.(())
    Remélem párod, és aranyos gyermekeid ma valami kedvességgel kényeztetnek, hiszen nagyon szerethető, és fejlődésre nagyon fogékony emberke vagy!))
    Tisztelet és szeretet részedre!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andrea, jó hogy itt vagy!(())
      Igen, most is készített Mesi finom kapucsínót
      :-)

      Törlés
  4. Én is réééééééééééééééééges rég olvaslak, de ma csak és kizárólag emiatt létrehoztam ez gmail cimet :D Legyen valami jó ezen a péntek 13-án :)))))))

    VálaszTörlés
  5. Én is rendszeresen olvaslak, köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Sajnálom, hogy nem tudom ki vagy.:-)

      Törlés
  6. Kedves Anikó, egy újabb rendszeres olvasó jelentkezik :).

    VálaszTörlés