2015. február 21., szombat

Igen, igen..:-)

Olyan finom mézes krémest sütött Mesi, hogy ihaj!:-) Büszke vagyok rá!
Holnap jó színbe kell feltűnnie, és megtanulta anyjától, hogy egy tányér süti, csodákra képes!:-))))

Na, de úgy kell eldugni, mert ma konkrétan üres volt a hűtő, amit kedden vettem egy hétre, se híre se hamva nem volt a hűtőbe.:-( Ajjaj, ez igazi kihívás...

De azért jó, hogy ma a tök főzeléket is benyomták fasírttal, még ha kicsit morogtak is miatta....:-)

Holnap húsleves, és kacsát sütök, meg kelbimbót párolok mellé...nehogy már ne egyék meg...:-))))

4 megjegyzés:

  1. Kamaszokkal üres hűtő ismertem én is. Mesi pedig anyja lánya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mesi kezd nagyon az lenni, mármint anyja lánya, ami nagyon, nagyon jó! Szeretem!!!:-)

      Törlés
  2. Minden amit befektetsz, beérik egyszer. Ez igaz a gyereknevelésre is.

    VálaszTörlés