2015. január 29., csütörtök

izgulok....

Tegnap rájöttem (végleg) ezeknek a szülőiknek semmi,de semmi haszna nincs! Tudtam ezt már, na de mégis, tegnap jöttem rá igazán. Persze kőkemény jelenléti ív..Inkább jobb lenne, személyesen beszélni a szülőnek a tanárral. Közvetlenebb. Mert így, csak annyi haszna volt, hogy láttam, volt olyan szülő, aki mindenáron bizonyítani akarta, bizony az ő gyereke a tökély, volt olyan aki csöndben volt, mert TUDTA, hogy az ő gyereke "tökély", és sokan voltunk mi, akik nagyot sóhajtva, néha nyögve, lapítottunk, a nem "tökély" gyerekünkön.Mert a téma, megoldhatatlan, most még, a rossz tanulmányi eredmény. Ez egy humán osztály, nem is tudom, miért akadnak azon ki, hogy nehezen veszik a matematika, kémi és fizika tantárgyakat. Ennyi volt, a végén odamentem az ofőhöz, pár szót váltottunk.

És ami miatt először rándult görcsbe a gyomrom ma, hogy Dávid, megy megnézni a központi felvételiét délután. Úgy izgulok...és már megkaptuk a felvételi lapot is...és átolvastam a felvételi tájékoztatót...és a pontok...és jaj...Nála a szóbeli lesz érdekes, nem egy kommunikatív gyermek.:-(

Ráadásul ma osztályozót írok angolból, ez lesz a 9.-es bizimben, csak kettes legyen...:-( Izgulok nagyon..
Mikor lesz már este?
Királylány szorosan rám tapadva.:-) Biggyesztünk; fasírtot, rizibizivel.:-)

Szorítsatok nekem fél öt felé, egy órát! Akkor írom az angolt. KÖSZI!<3 br="">

5 megjegyzés: