2016. április 27., szerda

csak egy délelőtt..

Oké, ma esik és hideg van, de holnap...léci, léci..legyen megint legalább olyan jó idő mint tegnap. Oviban anyák napi műsor lesz. Suliba sem megyek, mondjuk nálunk is ballagás lesz, tanítás nem. Jövőre mi lesz? Mesi ballag, érettségizik, én ballagok érettségizem, Csenge ballag, iskola beiratkozás.. Nem aggódom előre (de), na majd kapkodhatjuk a fejünket..:-)

Várom a UPC-s emberkét, alkalmatlan vagyok várni, türelmetlen..ennyi!

Biggyesztésem: (fogom újra írni, hátha ötletet adok) zöldbableves, grízes tészta semmi hús..:-D
És sütök kenyeret is, tegnap technikai akadálya volt, hogy kenyeret süssek. Vettem, olyan savanyúnak éreztem..:-(

u.i : nem lennék képes arra, hogy egy építkezésnél a szakikat várjam. Ma vártam az UPC_st, meg is jött, majd összerakja várunk, várunk...semmi. "állítólag" a központba volt a hiba, nem jött a jel..vissza minden, elmegy a szaki. 10 perc múlva, van net, egy hét múlva újra legyek készenlétben..:-( Végül is..

4 megjegyzés:

  1. Már érettségiztek? Mesi is már negyedikes?

    VálaszTörlés
  2. Én a zöldbablevesbe újabban teszek kolbászt:) így van benne hús is:) Lehet, hogy ezt főzök este, köszi az ötletet!

    VálaszTörlés