2016. augusztus 25., csütörtök

Mai, gyors..

Négy óra és csak most ülök le...de csak szusszanni, mert egy nagy kosár ruha várja, hogy elpakoljam, és a folytonos többi. Nem panasz, de most, hogy bejöttem a nappaliba,,,hát a kisasszony, elég nagy kupit csinált, és most felvonult, ott még ma nem tette ugyanezt.:-) Reggel úgy kezdtem, hogy lenyírtam a füvet, és gyomláltam, meg összesöpörtem...nem nagy az udvar, úgyhogy fél 11-re végeztem is. Majd gyors mosógép indítás..(ja, tegnap megvették a régi gépet..micsoda gyorsaság, felrakni, eladni ma már), összeszoktunk már az új mosógéppel, vannak rajta, hasznos, jobb programok mint a régin..(tudom, mindig is lesznek, újak, és újak.) Gyorsan neki álltam főzni, borsólevest, krumplis tésztát, én naiv meg sütöttem túrós batyut, kakaós csigát, de veszett jól sikerült, úgyhogy gyorsan kell ennem még egyet, mert elfogy. Naiv azért vagyok mert azt hittem holnapra maradni fog belőle, mert bejött egy munka holnapra, és jó lett volna, ha marad belőle. :-) Nem fog, de nem baj!

1 megjegyzés: