2018. június 28., csütörtök

1

Már csak egy nap a munkából szabi előtt.
Milyen  vicces, klasszikus értelemben húsz éve voltam igaziból szabin. Pedig dolgoztam azóta is, de szabira nem mentem. :) "
Próbálok nem beleesni pár hibába, pl.hogy állandóan főzzek és takarítsak. Meg egy kicsit tanulnom kell, de nem fogok olyan sokat, ez a vizsga nem annyira érdekel hányas ,  csak lesz, csak meglegyen.
Tehát egy hosszú nap, mert azon izgulok lezárjak minden ügyet időben. És tudjak mindent átani rendben...

Most meg jól kitakaritottam élvezem a nyugit, foci van  Csenge fürdik, Dávid dolgozik, Bence már haza jött a munka helyről, Zsolti kicsit pecázik  Mesiék ma házukat építették  én meg megyek lazulni a kádba és utána fincsi lecsót eszek, azt főztem az előbb..:)

2 megjegyzés:

  1. Szia Anikó! Tudod, hogy örülök, hogy visszajöttél? :))
    Nem is gondoltam volna, hogy ennyire tud hiányozni valaki, akit sosem láttam... :)

    VálaszTörlés