2018. június 15., péntek

Minden..

Lehet, hogy agyára megyek mostanában pár embernek  főleg Zsoltinak.
De unom már az állandó pesszimista hozzállást mindenhez. Mert oké van olyan, hogy rossz az egész úgy ahogy van .. De általában NEM!
És lehet úgy hozzállni a dolgokhoz, hogy jobb legyen, magunknak is. Amit meg nem tudunk megváltoztatni, ne morgolodjunk rajta. Most épp birkózok a munkahelyen is egy ilyen kolléga nővel, és itthon is sajnos...
Pedig én sem vagyok mindig boldog. Napok óta csemetéim reggel hattól zsizsegnek. Ki be járnak a szoruló bejárati ajtón, le föl mennek hangosan a lépcsőn, csapkodnak erre kelek, mikor még fél órát aludhatnék. Morci vagyok miatta, meg a konyha, tegnapi vacsora, tortázás maradványa.. És még csak most parkolnak újra... De majd valamikor rend lesz.

És bár mindig zajlik az élet és mindig változik .. Általában jól sül el, MINDEN! 

3 megjegyzés:

  1. Akkor most csak arra gondoljál hogy :"Általában jól sül el, Minden! Szép és nyugodt hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Annyira szeretném, ha sokkal több pozitív ember lenne, bár én mostanában szerencsére főleg ilyenekkel találkozom. Engem is nagyon zavarnak az állandóan panaszkodó, elkeseredett emberek. Fel a fejjel, szép hétvégét, jó sütést, főzést és egy kis lazítást!

    VálaszTörlés