2018. augusztus 2., csütörtök

Szalad...

Másnál is így repülnek a napok?
Holnap már péntek, most kezdtük a hetet.
Nincs sok munka, sőt.. . Most úgy fogom fel, hogy tartalékolom az erőt augusztus végére  szeptemberre... Lesz dolog bőven. Állítólag készen lesz a munkahelyemen a felújítás. Szerintem jó lesz. Ezen a helyen ahol most vagyok, iszonyú meleg van, csak ez visel meg, más nem. :) itthon is, főleg éjjel. Főzni sincs kedvem, de már vásárolni sem..
Most leszakadt az ég, csak pára lett... Nem lett jobb.
Csenge nem örült annak, hogy dolgozni mentem, de azért hamar hazáérek, fél ötre  ha vásárolok. Így még tudunk uno - zni.😊
4 hetet itthon voltam, csak azt sajnálom semmi, nagy látványos dolgot nem csináltam itthon. :) 

1 megjegyzés:

  1. Hát pont így, döbbenet, hogy mindjárt vége a nyárnak és még nem értem rá unatkozni, mégsem haladtam sehova... Mindenütt lenne dolgom a házban és a kertben is rengeteg de mire hazaérek öt után már nulla az energiám, de tegnap főztem végre, ilyen is jó régen volt:))

    VálaszTörlés