2018. július 27., péntek

Lassan vége...

Lassan vége a szabinak. Mondhatnám  de kár, mert van amit sajnálni fogok  pl. a reggeli nyugodt pizsamában tenni venni érzés  De azért csöppet sem volt mindig az, hogy azt csinálok amit akarok. Főzni, takarítani stb. mindig kellett, azért ez is fárasztó ennyi ember után. Rossz lesz Csengét itt hagyni, de jó lesz neki majd, leszerveztem az augusztust is.
De ha őszinte akarok lenni, szeretem a munkámat, így nem zavar  hogy menni kell.

Eredményes is volt a szabi, amit terveztem, megvalósítottam  nem nagy dolgok, olvastam,, hímeztem, főztem  sütöttem, Csengével is sokat voltam, nyaraltunk is... Zsoltival is sokat voltunk .. És vizsgázunk is kétszer és sikerült is....szóval minden volt  És ez így jó.
Tehát, még három nap, ma rég nem látott Csenge ovis társával találkozunk, holnap délután mozi Csengével mesefimet nézünk meg, vasárnap késő délután családi összejövetel lesz, meg ünnepeljük Bence szülinapját, én névnapomat.
Legyen nektek is szép hétvégétek ! 🌞☀️🌷🌹🌸🌼💐

1 megjegyzés:

  1. A szép hétvége közben eltelt és mindketten dolgozunk:)) Örülök,hog y jól sikerült a szabid!

    VálaszTörlés