2018. december 15., szombat

Jó volt 😀❤️

Nagyon fáradt voltam tegnap, de olyan jó volt a karácsonyi, adventi műsor a gyerekeknek tegnap. Az a baj ebben, hogy látszott rajtam a fáradtság , hiába festettem ki a szemem, olyan sötét karikák voltak, vannak alatta, hogy már komolyan aggódott pár ember értem. :) :(
Pedig minden ok, de ma éjjel sem sokat aludtam, nem tudtam.
Olyan cukik amúgy a munkahelyemen, kaptam mézeskalácsot, meg lekvárt, kis világító karácsonyfát .. De nem is ez a lényeg, hanem ahogy csillogó szemmel adták a gyerekek. Majdnem könnyeztem, bármi van, ez olyan jó...
Most a családra fókuszálok, esik a hó, de ma el kell menni végre vásárolni  karácsonyra is. Meg persze ennivaló, nekem csizmát venni,  nem bírt ki egy szezont sem , Csengének kéne meleg nadrág .. Stb.
Úgyhogy, jó kis nap volt a tegnapi is...
De, irány a mai .. 😘

2 megjegyzés:

  1. Úgy örülök,hogy ennyire átmelengetnek téged a szeretetükkel a gyerekek!!!!

    VálaszTörlés