2018. december 27., csütörtök

Talán...

Nem értem..  Egy hete nem írtam, volt azóta kiskarácsony, nagykarácsony ... Senki nem írt, én sem írtam, mégis olyan sok oldal letöltés, hogy megdöbbentő.
Nem akarok mártír lenni, de be akartam zárni a blogot.
Valami történt karácsony előtt, amit nem fogok leírni, minden esetre nagyon szomorú vagyok még ennyi nap után is. Nem jó érzés, ha nem szeretnek.Tudom,  mindenki nem szerethet. Mindegy most már,  hogy telnek a napok, csak engem emészt, a másik felet nem, ez tisztán látszik  hiszen nem jön semmilyen jelzés onnan a békülésre. (Családi balhé...)
Érzem kell a változás .. Talán sport .. Valami más ???
Lehet első lépés bezárni a blogot, elengedni a múltat, nyitni tiszta szívvel, lélekkel a jövő felé ..

Amúgy, nagyon jó volt a kiscsaládomban a karácsony... 😊

7 megjegyzés:

  1. Utolso mondatodban van a lenyeg. A tobbit engedd el! Boldog uj evet kivanok!

    VálaszTörlés
  2. Drága Anikó!♥ A blogot ne zárd be!!!♥ Tiszta szívből kívánom,hogy megszűnjön,vagy legalább enyhüljön a békétlenség!!!♥ Nagyon megtudja viselni ez az ember lelkét!♥ Láttam Fb-n,hogy azért a kedvenc időtöltésedre is jut most idő.♥.Megkérdezhetem,mi az amit olvasol?♥ Ölellek!♥

    VálaszTörlés
  3. Boldog új évet kívánok. 🥂
    Szerintem így jó minden, ahogy van. Írj, amikor kedved van hozzá, és oszd meg velünk azt, amiről úgy érzed, hogy szeretnéd megosztani. 😘

    VálaszTörlés
  4. Boldog, nevetős, nagyon szép új évet kívánok Nektek nagy szeretettel, Anikó :) !
    Remélem nem zársz be, talán nem kell ahhoz mindent törölni, hogy újba kezdj, Diushoz csatlakoznék, írj amikor jól esik :) !
    Sok puszi és ölelés :) !

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nagyon boldog új évet! Gyere,várunk! Nagy ölelés,Edina.

    VálaszTörlés
  6. Szia Anikó, hogy sikerült a Szilveszter? Ki merre volt? Puszillak

    VálaszTörlés
  7. Itt is Boldog Új Évet kívánok neked,Drága Anikó!♥

    VálaszTörlés