2018. december 20., csütörtök

Szabadság... 😀🎉

Mától én itthon, sőt Csengét is kikértem, a suliból  Zsolti itthon van már hétfő óta . Megpróbálok pihenni, évvége kicsit össze kuszálódtak a dolgok a munkahelyen. Persze semmi nagyobb gond, csak egy munka fázis megjegyzése az orvos igazgató nőnek felém, nem tetszett, ezen kicsit össze kaptunk,  vagyis ő mondta a saját érvét, pont úgy ahogy egy vezetőnek kell, én meg védtem volna magam, hiszen olyan szépen alakult a helyzet, és még segítettünk is, türelmetlen volt az anya. Na mindegy.. Tudnék még róla mesélni .. De nehéz úgy leírni, hogy értsétek is.
Lényeg a lényeg .. Tegnap volt az utolsó munkanap, meg tudtuk beszélni az érintettel és az intezetvezetővel is a problémát,  ami végül is nem probléma már.  És a délutáni karácsonyi ünnepségen húztuk egymást és én az orvosigazgatónőt húztam. 😉Csak mert nincsenek véletlenek... 😀 Kaptunk névre szóló bögrét  pár jó szót,  jutalmat .. És jólesett amit mondtak rólam  és nem csak a vezetők, hanem a kollégák is. Szeretnek és én szeretek ott lenni!
Nyugodtan jöttem el, szaladtunk Csenge műsorára a suliba. Olyan cukik voltak. És annyit dicsérte a tanító néni Csengét  ötös lett a matekja. Szorzó táblából, mit ne mondjam  úgy örültem én is neki . 😘
Mesi meg az apja karácsonyi vásárban is volt kettesben .. Én még mindig  mintha egy varázslatban élnék velük kapcsolatban. Minden szülőnek érezni kell ezt  mikor sínen van a gyermeke a felnőtt korban . Csuda jó érzés. 😍
Na, ma kimosom a csipkéket, két szekrényt összepakolok. Még kell vásárolni, sütni főzni .. De nem rohanok, nem nézem az órát .. Juhejj szabadság  🎉😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése