2019. szeptember 20., péntek

Péntek 🍁

Végre péntek este, nem mintha nem szeretném a hétköznapokat, na de mégis... Reggel nem kell rohanni, akkor kelek mikor akarok, meg amikor elkezd el csörögni zörögni valaki. :) Itt sem csinálhatom azt amit szeretnék, ilyen a nagycsalád, de mégis ott van a lehetőség, lehetne esetleg az is, amit szeretnék csinálni. Van azért pár óra mikor tényleg tudom is azt csinálni.
Jó lenne fa anyagot venni a féltetőre kocsi fölé. És persze üres a hűtő is...
Vasárnap meg Mesiékhez megyünk, vőjelőltem szülinapja lesz.
Édes nagycsaládi élet...
Apropó nagycsalád, fél akartam tölteni a nagycsaládosoknak való Erzsébet pályázatot, nem sikerült, állandóan azt írta ki nem jó a születési év szám és/vagy az adó szám. :(2016 - ban vettük igénybe utoljára. Gondoltam még pályázunk utoljára, nem sikerül. Hétfőn hívom őket, csak nem értem. :( lehet nekünk már nem lehet.

Szép őszi hétvége előtt vagyunk, használjátok ti is ki 🍂🍁☀️

4 megjegyzés:

  1. Szia Anikó! Nekem sikerült feltöltenem, csak törölnöm kellett Márkót a profilomból, mivel ő már nem középiskolás, azon akadtam meg egy kicsit de csak pár másodpercre, utána összejött:)

    VálaszTörlés
  2. A futáshoz van megfelelő futócipő? Mert ha nincs, akkor inkább bajt okoz az egész és sajnos ez az egy amire kell beruházni. Nem hóbort, futócipő nélkül az egészséged illetve a lábad kockáztatod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van Tami, decatlonos jó nem a legdrágább, de jó benne futni.

      Törlés