2020. február 14., péntek

Csak úgy, péntek reggel... 😉

Gondoltam írok egy pár sort.
Mikor, ha nem most.
Péntek reggel van, olyan csönd körülöttem még, hogy hallom a szuszogásom és igen egy rigó is magyaráz kint... De jó lenne már a koncertjüketet hallgatni.
Takaríthatnék is most... Talán nem kéne hétvégén annyit, de jólesik most a kávéval a kezembe a semmit csinálni.
Péntek van végre. Húzós hetek vannak mögöttem. De tegnap délelőtt helyre állt minden egy nem túl jó kifejlettel. De jól megbeszéltünk mindent és kicsit újra azt éreztem, könnyebb. Estére a három hete tartó derékfájásom is teljesen elmúlt, fejem sem feszített. Amúgy (koppkop) szedem a q10 - et azóta nem volt migrénem, pedig a frontok, szelek jönnek mennek... De jó lenne, ha már nem lenne. Vagy csak ennyire mint mostanában.
Nem tudom eldönteni, hogy csak a fáradság tól vagy az öregségem első khmmm vagy nem is az első jeleként, mintha romlana a szemem. Összefolynak a betűk, homályosan látok. Ha odakoncentrálok akkor kitisztul... Fura.
Tegnap megleptem magam egy jó kis tavaszi kabáttal. Nincs kedvem, időm nézegetni a boltokat. Kolléganőim rendelni szoktak, így már én is rendeltem a bonprix - től ruhát, sőt farmert is. Kicsit túl van méretezve, de ki lehet fogni jót. És sűrűn van akció 10% árengedmény és ingyenes szállítás. Én ilyenkor rendelek. Most egy sötét piros, olyan meggypiros tavaszi, őszi vékony tollkabátot rendeltem... Alig várom, hogy megjöjjön. 😁

Amúgy a fiúkról sosem írok, tök ciki mert azért ők is a szívem csücskei.
Szerelmesek, tehát már nem csak az én szívem csücskei. 😁😁😁😁
Bence idén fog érettségizni. Hát nem a tanulásról híres... 11 évig nem volt probléma reggel suliba menni, most tiszta nyűg. Mellette egy héten háromszor dolgozik Visegrádon, ahol nyári munkán volt. Pincérkedik, ez nagyon jól áll neki. Olyan közvetlen, szeretik az emberek őt. Van pénz is benne... Nem voltam annyira elragadtatva tőle mikor ezt választotta, hogy suli mellett dolgozik. De rájöttem már nem kisbaba, igényei vannak, amit mi már nem tudunk fedezni, úgyhogy dolgozzon.
Dávid a technikumot végzi az utolsó évben. Hát ő nem társasági ember... Bánja, hogy eladta, mit eladta, elkotyavetyélte a bmx - ét az ősszel. Akkor hiába mondtunk neki bármit...
Nem dolgozik, mondjuk itthon többet segít mint Bence, ha kell főz, takarít, ha zsebpénz kell, még jobban. 😉😁😁😁
Nyártól már neki is dolgozni kell menni, addig még... Lehet gyerek. 💙
Na, megyek lassan keltem a csipet csapatot... 

1 megjegyzés:

  1. Én is egyre több mindent rendelek online, a GLS-es pasas már vakon hozzánk talál. :) : )
    Szép hétvégét! :)
    Popianyu

    VálaszTörlés