2020. február 23., vasárnap

Halihó... 💙

Na, szép... Gondolatban sok bejegyzést írok, aztán mire ide jutok se kedvem, se ihletem... Vagy már... elmúlt.

Mondjuk, nem mindig tudom miért írok még, az a pár ember aki olvassa, velük kapcsolatban vagyok, van akivel együtt is élem meg ezeket a pillanatokat. 🧡

Ma is volt ilyen pillanat, 8-an ültünk a vasárnapi ebéd körül, plusz Szofi baba, Mesi pocakjában, akkorákat nevettünk, olyan jó volt. Azért ez már nem mindennapi dolog. 💙

Kisebb asztalt szerettem volna venni,de rájöttem nem jó a kisebb... Talán egy összecsukható asztalt lehetne. Na, majd valamikor, konyhán is gondolkozunk lehetne új bútort berakni, 20 éve költöztünk ide, kicsit elhasználodott már. 🤨☺️

Más... Vasárnap este döbbentem rá, mennyire el tudom engedi munkát a hétvégére. Ez így pihentető nagyon. Ha Zsolti is így tesz, akkor jó hétvége kerekedik. ☺️

Délután elmentünk decatlonba, Zsolti szeretett volna bicajt nézni, körítés az volt bemehetek a pepcoba, bementem... 😁😁😁😁 Csak pár dolgot vettem, amire naaaaagyon szükségem volt, és Csengének pár ruhát. Nem tudom, hogy összementek a ruhák, vagy Csenge ekkorát nőtt??? 😁

Más... Taminál olvastam, hogy nézi a Durellék sorozatot, én is elkezdtem, annyira tetszik a környezet, a történet... Szupi 💚


Más... Csenge náthás, nem olyan vészes... Remélem nem lesz rosszabb. ☺️
Szép napokat nektek! ❤️



3 megjegyzés:

  1. U, erre ránézek. Sorozatfüggő vagyok. :)

    Nekünk hosszabbítható asztalunk van, Ikeás, nagyon szeretjük.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik! Itt tologattam magam előtt már vagy egy éve? mire rájöttem, hogy még nem néztem meg. De miért nem?? Nekem is az tetszik /amellett, hogy jó kis történtet/ amit te írsz. A környezet főleg, a ház...:) Már csak két rész van vissza, nem tudok leszakadni róla, ha elkezdem nézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak szigorúan egy részt nézek meg. Hamar vége lesz így is.... 😁

      Törlés