2021. január 29., péntek

Arra gondoltam...

 , hogy minden nap próbálok pár sort írni. 

Hogy mit érzek épp..vagy nem tudom, alakul majd.


Kezdem azzal ma, hogy iszonyú unalmas nap volt. Nyomott volt a fejem, álmos voltam, semmi kedvem nem volt semmihez.  Dübörögnek a hormonok,  minden rossz velejárójával. De legalább nem volt erős migrénem, annyira. Aztán 4- ig dolgoztam, hazajöttem Zsoltnéért, majd elmentünk bevásárolni a lidlibe.  Már álltunk be a kasszához mikor az évek óta nem látott " barátainkkal " találkoztunk. Azért raktam idézőjelbe mert már nem azok,  pedig együtt nőttünk fel, együtt voltunk fiatal szülők, majd....nem tudom. Fájt látni, hogy megörültek nekünk, közben...évek óta nem -beszéltünk. Visszakerestem..4 éve is én kezdeményeztem a -beszélgetést. Gyerekes tudom....kicsit rossz most,  majd elengedem.


Más,  elkezdtem egy diétát 25 napja. Szétválasztó 90 napos diéta. És most a legnagyobb testezésem a plank. Senki ne gondoljon semmi nagy dologra, irtóra éhes vagyok...de nem állapot amit látok a fotón és a tükörbe. Fogytam e? Biztos, de olyan jó mérlegünk van, annyit mutat mindíg, hogy biztasson.😁😁😁😁

És hurrá,  hétvége...reggel kicsit tovább aludhatok. 🙃😉😊

3 megjegyzés:

  1. Anikó, örülök, hogy ismét írsz. Drukkolok a diétához, ezt én is próbáltam régebben és jó volt. Persze akkor könnyebb, ha más is melléd áll a családban. A külön főzés nem egyszerű. Jön a tavasz lassan, kicsit talán jobb kedvünk is lesz, de legalább többet lehetünk a szabadban. Szép hétvégét kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsuzsa, nagyon szépen köszönöm 🥰

      Törlés
  2. Én még csak nem is hallottam erről a plankról, meg kellett kérdeznem a google-t. :) :) Én szénhidrátszegény diétát követek, a mentes az sajnos nem megy és mozogni kevés lehetőség van, talán majd tavasszal. Remélem, márciusra lesz eredménye. :) Popianyu

    VálaszTörlés