2021. január 30., szombat

Na ma...

 ....igazi örömnap volt. Reggel sokáig aludtunk,  majd elmentünk a piacra, két dolgot szerettem volna. Maszkot venni,nem volt, ruhát nézni. Az volt.vettem is egy felsőt. Akkor már ha ott voltunk vettem sok savanyúságot, még káposztát is, hirtelen ötlettől vezérelve székelykáposzta főztem. Bementünk egy helyi henteshez,  hát picit volt csak drágább mint a hiperbe, és minden olyan guszta.

Hazasiettünk,  feltettem a húslevest,  káposztát, gyorsan csináltunk még aranygaluskat is...mert jöttek Mesiék.  Annyira öröm volt együtt lenni, Szofi teljesen kinyílt, olyan jól érezte magát.  Szépen evett már Mami húsleveséből,  higgyétek el csudajó érzés ám ez. Kicsit pihenek...majd összepakolok még...

Jó nagycsaládban lenni épp. 🥰

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy írsz újból gyakrabban. Nagyon édes a kisunokád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálok...csodahelyes kiscsaj, elfogult vagyok 🥰

      Törlés
  2. De jó, hogy újra írsz! Üdv, Edina.

    VálaszTörlés