2021. január 24., vasárnap

Mi lenne, ha ....

...ha, azt tennéd amit tehetnél,  hol lennél, mit csinálnál most???

Érdekel,  nagyon, de először elmondom én.

Aki régóta olvas,  sejti. ☺


Igazság az, nem lennék sem fiatalabb,  sem idősebb. Most jó a kor, ráncokat elfogadtam, tokámat is (éljen a maszk, vagy mégsem) súlyomon dolgozom, (remélem sikerrel). Amúgy jó a kor,  idősödő,  nem fiatal.🙂

Hol lennék? Hát ott a dombon,  a lakáson, a szőlő és a olajbogyó fák mellett Toszkánában,  egy nagy hideg kőházban. Ott a család,  én lennék a Mamma. Szoknyába lennék,  fapapucsban mezítláb,  lenne a hajamba kendő.  Meleg van,  én szép barna lennék, kicsit jobban látszanának a ráncok,  de sebaj.🥰

Mit csinálnék? Főznék,  sütnék..a családnak. Mint most,  csak az a sok finom házitészta, házi kenyér, s


ok olívaolaj,  limoncello...érzem a szél illatát,  talán a tenger felől jön. Finom bor,  vörös,  azt szeretem,  vagyis ott szeretném...,szeretném veletek,  mind ott lennétek velem.

Idő lassú,  nagyon lassú,  szinté végtelen...

De jó volna!💜

3 megjegyzés:

  1. Én Barcelonában lennék a férjemmel, és a a gyerekeimmel :( ülnénk a tengerparton és nekem ennyi tökéletes lenne a boldogsághoz.

    VálaszTörlés
  2. Én is egy meleg éghajlatú tengerparton, óceánparton ülnék.

    VálaszTörlés
  3. Tengerpart az álom.. megértem 🥰

    VálaszTörlés