2021. február 21., vasárnap

Farsangoltunk...😍

 Ma jöttek Mesiék ebédre,  főztem húslevest,  fokhagymás,  joghurtos sajtos csirkemellet,  és egy kis oldalast krumplipürével. Fánkot is sütöttem, Bencéék kis muffint sütöttek. Igen fánkot sütöttem,  mert kicsit farsangoltunk.  Pár éve már nem nagyon, de előtte mindíg csináltunk.  Főleg gyerekdalok mentek,  nem is volt sokáig, de szupi volt. :)

Jó,  hogy együtt vagyunk,  nagyon szeretem.  Bencéék már nem voltak lelkesek, de azért beadták a derekukat.😍 volt fánk evő verseny is.😁 Még Szofi is jól érezte magát. ❤ és a végén Csenge is. Nagyon kiskamasz már, imádom.😍 

Szóval jó volt nagyon. El is múlt a hétvége...

És ma bűnöztem,  mert két fánkot én is ettem, mégpedig mogyoró krémmel 😉 feherjenap ide, vagy oda...😁


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése