2021. február 19., péntek

Ma hiperszuper...

 ...napom lett, főleg így estére. 😁 

Megjött a múlthét végen rendelt Orsay ruhám, két pulcsi és egy ruha.  Nagyon tetszik az anyaguk a szabásuk, egy zöldes virágos pulcsi és egy sárga deneverujjas pulcsi, na annak pihe puha az anyaga és egy szupi ruha..meg nem döntöttem el, ahhoz milyen nadrág kéne,  mert most szeretném hordatni. 

És voltam Csengének igazolásért és azzal is szerencsém volt éppen valamiért cseréltek a dokik. 

Amúgy a tegnapi munkahelyi dühömet reggel kiadtam,  jobb lett. Pedig éjjel háromkor felkeltem és sírtam is olyan nagyon bántott a dolog.

És este elmentünk a lidlbe vásárolni és vettünk digitális mérleget,  volt egy de nem digitális, mindíg mást mutatott. :) 

És képzeljetek mínusz 7 kiló,a fogyózás  a fele idejénél.  Ha még ennyi lemegy...hú, de boldog leszek. De már így is az vagyok.❤😁

1 megjegyzés: