2021. április 3., szombat

😒

 Mikor reggel ébredeztem,  azt gondoltam, csudajó napom, napunk lesz, jól voltam, kipihent...nem éreztem azt a fura érzést amit napok óta...szóval nagyon jó reggel volt.

Aztán jött, több dolog...meg sírtam is. Tehetetlen voltam, dühös , elkeseredett...jövőben rosszabb lesz? Gyanítom igen, nem hiszem, hogy mindig megértő leszek....párhuzamosan futott két dolog is.

Elterveztem sütök ma. Így is tettem, sütöttem hatlapost amit a teraszon Mici megmászott,  nagy kráterek lettek rajta, sütött Csenge répa tortát én botor rátettem a dekor nyuszikát,  megolvadt 🤨 sütöttem kalácsot is...finom, de nem lett valami foszlós. Talán a kokusztekercs lett a legjobb.  Sonka , csülök jó lett, ettünk már belőle. 

Csak a kedvem a béka s...alatt. 😒 nem így terveztem.

Persze van akinek sokkal nehezebb...

2 megjegyzés:

  1. Igen van/vannak akiknek sokkal, de sokkal, elmondhatatlanul sokkal rosszabb.....((
    Olvasd el ezt az írást https://ezisdius.blogspot.com/2021/04/magam-alatt.html#comment-form
    Edina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam, de attól az én problémám, nekem is rossz.

      Törlés