2021. június 4., péntek

Én és a szemüveg 🤣

 Sors fintora....hogy azt hiszed, te veled ez nem fog megtörténni. Aztán mégis....

Emlékszem mikor anyukám az első szemüveget csináltatta.,.milyen öreg lett hirtelen, papának, mamának volt. De ők öregek voltak mindig...persze nem, de mikor már tudatában voltam a gondolataimnak, már öregek voltak. Aztán anyukám is, először csak olvasni...majd véletlenül rajta maradt.

És akkor én,47 évesen, egy szupi kis szemüveg tulajdonosa lettem. Kb fél éve a táskámban hurcolom, most a fejem bubján hordom munka közben, mint egy csinos hajráf.😁

Ez úgy kezdődött, hogy estére kicsit homályosan láttam, de ha koncentráltam még elolvastam amit akartam,majd kicsit közelebb, távolabb raktam a tusfürdő dobozát, míg elolvastam. Most ott tartok ,hogy közelre egy nagy homályos folt amit látok. Még ismerkedünk a szemüveggel, mert amúgy azzal élesen, és szépen látok, de még gyakorlom milyen is egyik pillanatban a kis apróbetűs részt olvasni, majd szemüveg felett távolba révedni.🤣 Nem kis mutatvány, de azért sokaknak megy.

Hello nagyi..amúgy vicc, az is vagyok, de akkor már én is öreg vagyok a 20 éveseknek???

Gonosz vagyok ..lesztek ti is még szemüveges öregek...😋😍😁


Zsolti már egy ideje nagypapiba nyomja, de azért elején szokatlan volt, hogy a vasárnapi húslevest is szemüvegben nézi.🤣🤣🤣🤣

5 megjegyzés:

  1. jajj, tudod, hogy én még élénken emlékszem, hogy anno a negyven éveseket annyira öregnek gondoltam! és most, negyvenesként (khm, az ötveneshez közelebb), már annyira megváltozott ez a szemléletem - mondanám, hogy más szemüvegen át látom most ezt a korosztályt :-D üdv a klubban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, üzenem a 20 éveseknek,nem vagyunk még öregek.😍😁

      Törlés
  2. Hát...nálunk ugye vagyunk bőven szemüvegesek a családban (ötből hárman), így nekem még sosem jutott eszembe ez a gondolat a szemüvegesség kapcsán. Új megvilágításba helyezted ezt a témát. 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, tényleg így van...és rém kellemetlen amúgy, jókat is röhögünk a munkahelyemen....nem tudom elolvasni az apró betűt, erre mondja a kolléganőm,dehát ott van a fejeden a szemüveg, én meg zavartan felveszem, de csak ha már ki sem tudom találni mi lehet az a homályos páva.😁😁😁😁😁

      Törlés