2021. június 23., szerda

Szuper nap 🌞

 Igazság az, élvezem a meleget, tegnap úgy mentem este a medencébe ééén,😁 hogy már nem is kellett megszoknom. Majd még napoztam este és baromi jól esett, iparkodtam is a lecsós csirkét felrakni főni és mikor a lecsó illatt körbeterjengett éreztem itt a nyár, meg szabadság fillingem is lett.🌞 Pedig még 4 és fél hét...na de semmi szomorkodás, hab a tortán este még egy picit olvastam is, egy szuper nyári, olasz, főzős könyvet, amit szülinapomra kaptam, de a tegnapi nyári nap lezárásához annyira passzolt.

Ha már folyton bűntudatot van, hogy nem sikerül tovább fogynom, mondjunk tudom miért, össze vissza eszek megint. Az ad egy kis lélekemelést, ha felveszek tavaly hordott rucit először, na ott azért látszik a leadott 11 kg.de amúgy....🥺

2 megjegyzés:

  1. Írtam egy hosszabb levelet, de valahogy nem sikerült, így most csak röviden. Legyél büszke a 11 kilóra és sok sikert a többihez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a rövidke is nagyon, nagyon jólesett.❤️

      Törlés