2021. június 6., vasárnap

Végre egy nyári hétvége...🌞

 Köszönöm ezt a végre tartalmas nyári hétvégét a kegyes időjárásnak.🤣😍

Már péntek este így volt, bevásárlás után, grilleztünk, ami nagyon jó volt, a kicsit stresszes hét levezetőjeként. Majd szombaton Zsolti gombászni ment,😁 ez kétszer is hasznos volt én gőzerővel tudtam, takarítani, mosni , főzni, ablakotpucolni, meg sütöttem is , mire Mesiék megjöttek, Zsolti is ki tudott kapcsolódni, én meg élveztem egy kicsit a napillatú tiszta lakást. Délután, unokáztunk,, sokat beszélgettünk, irtó sokat voltunk a kertben, már-már melegünk volt.🌞

Vasárnap a kertben ettük meg a villasreggelit, majd elindultunk a városba. Csengènek megígértük, hogy végigjárjuk a hello város applikációján keresztül a várost. Jó kicsit könnyű volt, mert nagyjából tudtuk mi hol van...de nekem is voltak új részletek amiket eddig nem ismertem.Majd kedvenc helyünkre szerettünk volna menni ebédelni az Adriába, de nem volt szabad asztal, mi meg jó éhesek voltunk már, meg piszok fáradtak, utolsó döntésünk szerint elmentünk Bencéék kedvenc helyére a Dorotheaba. Hú, de jó laktunk, isteni volt minden és nem volt vészes az ára sem, külön öröm, Dávid is csatlakozott hozzánk.😍 Miután hazagurultunk jolakottan, szószerint 🤣, senki nem piszkálja a hűtőt ,csak dinnyét ettünk belőle. Én főztem egy kis paradicsomos káposztát,holnapra, de csak pihentünk délután...irtó jó volt.

Csengènek már csak megőrzés van a suliba, kirándulni mennek két napot, jövő héten nincs hétfőn suli, és már lezárták őket...furi de már mindegy is.

Egy valami nyomaszt csak, nem tornáztam, és ilyenkor olyan bűntudatotom van, annyit ettem...vezekelhetek hétközben, mindig ez van.😔🙃

Ja és csak kérdezem, álmodtam csak , hogy valami járvány volt, van, lesz...reméljük nem, de tényleg?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése