2010. október 14., csütörtök

anya!?....

Most azért írok hogy ne úgy tűnjön nekem nincsenek problémáim. De vannak. Megfelelni minden nap mint ANYA és feleség. Tegnap mint ANYA mondtam csődöt. Igen, így van. Persze megmagyarázhatnám a bizonyítványom, de nem fogom. Azért nem, mert ha a gyerekeimtől elvárom hogy teljesítsenek, akkor nekem is oda kell figyelnem. Persze nem fogom megdicsérni egyiket sem a rossz dolgokért. Nem megyek most bele min akadtam ki tegnap, de nagyon. Remélem picit értették a gyerekek miért buktam ki. De ez nem mentség arra ahogy viselkedtem. Rossz passzban vagyok, remélem voltam, a napokban. Kicsit besokalltam. De megígértem magamnak sokkal türelmesebben fogok viselkednem, és jobb kedvű leszek. Nem megy egyik percről a másikra. Nekem is nehéz a változás, ugyan úgy mint a gyerekeimnek. Most nagyon kell figyelnem rájuk, biztosítani őket a feltétlen szeretetemről. Mert ha megszületik Csenge, biztos kevesebb időm lesz mindenre. Pedig mindegyiket annyira szeretem....és olyan büszke vagyok hogy én vagyok az anyukájuk. De kifelé is kell ezt mutatnom mert nem lát bele senki a lelkem legmélyébe. Ők sem. Tehát fel van adva a lecke nekem, élnem kell a lehetőséggel........

5 megjegyzés:

  1. Kedves Anikó!Most ez természetes, hogy ilyen hangulatváltozásaid vannak.
    Ezt mi mindannyian tudjuk, hogy nagyon szereted Őket és persze Ők is Téged!Puszillak.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Nelli! Nagyon jólesik amit írsz! Látom a változást, magamon is, és a gyerekeken is! Tudom nem megy egyik percről a másikra és vannak könnyebb napok, vannak nehezebbek is!
    Puszi.
    ui. Istenien néz ki a lángosod!;-)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Most találtam rád.:) Én gyakran átélem ezt, a gyerekeim már megszokták, hogy az én természetem ilyen.. néha robbanok... ezzel együtt igyekszem visszafogni magam, de szerintem nem szörnyű nagy dolog ha az ember néha kiakad.

    VálaszTörlés
  4. Szia Náncsi! Örülök hogy rám találtál!:-) Majd én is nézegetlek a blogodon. Azért buktam ki mert nálam "még" nem szokták meg hogy ilyen vagyok! Persze ez nem bűn. De szerintem nekünk is kell változni, vagy alkalmazkodni. Persze bizonyos határokon belül, mert azért én vagyok a főnök!!!:-))))

    VálaszTörlés