2014. szeptember 12., péntek

ezek-azok..:-)

Bár, úgy tűnhet, én vagyok az állandó változtató sajtkukac, bizton állíthatom, ez nem igaz!:-) Mostanában csak azt veszem észre, az én drága férjem, mérőszalaggal, papírral és ceruzával jár kell, és erősen gondolkozik majd vakarja a fejét, akkor előbb utóbb, kell a slusszkulcs, és megyünk anyagért:-) . Tavaly fenti részt szigeteltük le, idén a nappali lett kiszemelve. (örülök, örülök...utáltam a falat, amiért penészedett a kanapé mögött, a fal repedt, a festék rajta foltos) Volt nagyon jó árban tapéta, így azt is vettünk, meg a kérésem az volt, az egyik fal mintás legyen, és az lesz juhéjj, és olyan, amilyet én szerettem volna...semmi kompromisszum, amit ÉN szerettem volna, értitek ugye?.:-))

Tegnap olyan jó volt az utolsó óra, irodalom, ki kellett találnunk csoportban, egy szöveg befejezését. És olyan izgi volt...:-) Pedig este fél nyolc múlt akkor.... Jövőhéten matek, angol dolgozat. Ajaj, angol??? Matekot még nem is tanultunk, na az is izgis lesz.:-(

Ma nem ment Csenge oviba, végül is mehetett volna, kis nátha van rajta, de tényleg kicsi, este már nem is folyt az orra, semennyire. Remélem így marad mert állandóan vetkőzik, zoknit nem bírja elviselni, nadrágot sem.:-(

Rizst elültettétek????;-))))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen segítenék neked angolból, ha gondolod és szükséged van segítségre! :)
    Matekból inkább nem ajánlom fel! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, angolból van segítségem, csak valahogy nehezen áll rá az agyam...

      Törlés