2014. szeptember 8., hétfő

Megint...

Még mindig kattogok a témán. Mi nők, legalábbis a legtöbbünk, meg aztán vannak férfiak is, szeretünk beszélni, a semmiről. Vagyis, ez így nem pontosan igaz, de alapvetően utólag rájövünk, hogy órákig beszéltünk, és nem is tudjuk pontosan, miről. Mi anyukák a gyerekekről, az oviról, suliról..nagyon tudunk beszélni. Van aki magáról, van aki a párjáról is naaaagyon sokat.
Alapvetően nincs ezzel baj. Kibeszéljük magunkat, aztán minden megy a maga útján.Persze ha van fűl, aki meghallgat...

Nekem most ez a beszélgetés nagyon hiányzik..Zsoltival szoktunk, de mivel most sok, külön élmény nincs, így van, hogy sokáig meg sem szólalok. Aztán meg a következő pillanatban meg inkább csöndbe szeretnék lenni, minek mondjam...

Amúgy meg nagyon furcsa mostanában a lelkem. Hirtelen belevágtam a suliba, a tudás, amit megszerzek vele, jó. De a jövő képem, nagyon a béka segge alatt van. Nem vagyok 16 éves, 26 éves sem, sőt, már 36 éves sem. Ebben a korban már mindenkinek van egy "rendes" állása. Én meg még az érettségit akarom megszerezni? Persze ez így nem igaz, mert azért tudom, hogy négy gyerek, nevelése, és a család ellátása, nem kis feladat, volt és lesz is. Mert valljuk be, egy, az nem hat! És mikor hat egyéniség csiszolódik, nap mint nap, akkor az feladattal is jár. De hát ezért nem adnak kenyeret a boltba, nem tudom kifizetni a villany számlát, és már nincs nyugdíjig tartó gyári munkás állás. Valamit kell kezdenem magammal. Mert ugye az "álom, az nem valóság", és a "valóság, néha fáj".

És amúgy meg nincs is ezzel semmi gond, ez visz előre...:-)

Az időjárás meg mondjon le!!!!!!


5 megjegyzés:

  1. Klímaváltozás van sajnos.:(

    Jó,hogy hirtelen vágtál bele a suliba, én is így voltam több mindennel korábban és jó úgy,mert különben az ember csak halogatná.Így meg már megy minden a saját kerékvágásában.
    Nagyon változás ez nektek! Idő kell.Jövőkép? nehéz hosszú távra tervezni, nagyon változékony a világ.De mindig van valahogy. Felénk is.

    VálaszTörlés
  2. Én pedig lemaradtam ,és nem tudom, mit is tanulsz, de nagyon kíváncsi vagyok rá :)

    VálaszTörlés
  3. A fiúk mindig mellettem/velem vannak. Azért akadnak kivételek és csak róluk tudok beszélni/áradozni(legutóbb a boltban az őrnek, a pénztárosnak, a könyvtárosnak....:)
    Így kívülről nézve magam elég uncsi vagyok. Ez van.

    VálaszTörlés
  4. Nekem sincs rendes állásom.:) Négy gyerek mellett tanulni igenis nagy teljesítmény. Igazán büszke lehetsz magadra.

    VálaszTörlés
  5. Az időjárás tényleg lemondhatna. Főleg azok után, amit a hét hátralévő napjaira ígértek!

    VálaszTörlés