2014. december 17., szerda

Na ja...

Ki vagyok purcanva(vagyhogyírják)...De mától lesz a feltöltődés karácsonyig..(hahaahaaaaha)
Ja, tegnap megint elkezdett köhögni Csenge nagyon, valami szirupot akartak neki adni délután, anyósomék, hál istennek nem adtak, mert attól, még ennyit sem aludtunk volna, mint így. Még alszik Csenge, de hajnalban órákig ugatott, már felvittem egy lavórt, hátha kijön valami. És folyamatos forgolódás volt, és annak közlése, nem akar aludni. Bezzeg én! Már az is rosszul esett, hogy este fél nyolckor értem haza, és még csak akkor fürdött Csenge, tehát az esti altatást megint megnyertem, mert anya...te fürdess, mossunk fogat, olvass, altass...kicsit ingerült voltam, persze tudom a fáradtságtól. De mégis...na!
Péntek miatt is aggódom kicsit, lehet, reggeltől, délután ötig, anyósomnak kell vigyáznia Csengére. Mert, ha így köhög Csenge, nem viszem, vagy viszi ő oviba . Már tegnap panaszkodott, nem tudja lekötni, és nagyon elfárad. Megértem, de akkor is.:-( Azért elmegyek Bécsbe, muszáj kicsit kimozdulni.
Tegnap meg jön az SMS a suliba, Dávid küldi, lázas..így ma ő is marad itthon, ennyit a pár óra magányról.. Na mindegy, jó lenne kisöpörni a náthát karácsonyig.
Kémiám, 5-ös lett, de ion összeadás volt csak, megértettem, így nem volt nehéz. Föci, már igen...de az is lesz valamennyi, gondolom...Minden esetre azt hittem két hétig, kikapcsolom az agyam a suliból, erre töriből házi doga, angolból fordítás...

Biggyesztés: paradicsom leves, rántott karfiol, krumplipüré, vagy hagymás krumpli..

3 megjegyzés:

  1. Jobbulást nektek, hetek óta küszködünk mi is, oda vissza megy a vírus, de az ünnepekre majd csak kitakarodik remélem, vagy tovább adjuk:) Én az éjszakai köhögésre sinecod cseppet adok és zirtec-et.

    VálaszTörlés
  2. Nem is zirtecet, hanem cetirizyn és calcimuscot:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Nekünk meg sinecodot írt fől múltkor a oki, attól köhögőrohama van.
    Kálciumot én is adok...

    VálaszTörlés