2014. december 18., csütörtök

Tempósan, tempósan...

Komolyan kezdek szétesni. Reggel lelkesen megyek a boltba. Csenge itthon maradt Dáviddal, betelefonáltam az oviba, hogy idén már nem megyünk, és Boldog Karácsonyt kívántam.
Majd tempósan rohantam, közben kérdeztem anyósomat neki mi kell a boltból? Kiállók az autóval, elindulok, az út végén a lámpák előtt ötlik belém, a pénztárcát ugyan eltettem, de pénzt nem tettem bele, gyors kanyar..haza, majd vágtatok tovább. Elősször gondoltam a személyiket intézem el, kígyózó sor, az okmány irodában, nem baj, aki az okmányokért jön, az hamar sorra kerül. Így is lett! Mosolyogva beálltam a helyemre, mikor közli a hölgy, hóhó, kell az ideiglenes személyi. Na akkor jöhetek haza, majd közben bementem a Lidl-be vásárolni, holnapra kell az egész nap elemózsia:-)Rengetegen voltak a boltba, minta holnaptól bezárna a bolt. Gyorsan hazajöttem a papírokért, majd vissza. Szerencsére senki nem volt előttem. 11 után már itthon is voltam. Gyorsan felraktam turbóra a lencse főzeléket, délre készen legyen, mire jön Zsolti. Tejfölt kevertem már bele, mikor jött!:-))))
Majd ágyneműt húztam, mosom, ami száraz, nemsokára vasalom. És sütit is akarok sütni holnapi útra...talán nem egy nagyon bonyolult dolgot fogok sütni...fáradt vagyok!

4 megjegyzés:

  1. Kitartás, nem egyszerű sokszor, de menni fog!))))) Sok dolgot csinálsz, és a családod is szép nagycsalád, nem csoda, ha kicsit szétszórodsz.)))) Érezzétek magatokat nagyon jól Ausztriában, és töltöld fel, ez a lényeg!))

    VálaszTörlés
  2. Anikó, annyi a dolgod mostanában (na meg előtte is, de most főleg :) ), hogy ezek az apróságok beleférnek bőven :) ...! Bár, ezt már nyilván csak akkor olvasod, ha megjártad Bécset, de érezzétek jól magatokat nagyon (megérdemled :) ), ha minden igaz jó időtök lesz (volt :) ), puszillak :) ...

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy! Remélem jól sikerül a mai napotok is!

    VálaszTörlés