2014. december 5., péntek

zajlik..:-)

Megint egy hete elhalálozott a laptop. :-( Előbb hívtam a szakit, még nem keltette életre.
Tegnap osztályozó matek dogát írtunk. Tehát akinek kell 9.-ből vizsgáznia, annak ez a jegy számít. Nekem nem kell, csak majd angolból. Minden esetre 27-en írtunk matek dogát, és Lucának meg nekem lett 5-ös. Hibátlan ötös!:-)))  Na jó,bevallom fülig ért a szám. :-)))
İrtunk múlt héten angolt is. nem bemagoltam hanem próbáltam alkalmazni...hármas lett, de nem bánom, 50%-tól kettes, láttam legalább hol nem értem.
Fiúk sulibulin, Csengének hőemelkedése van..megint köhög. :-(((( de ma az oviban nagyon élvezte a mikulás ünnepséget. Mesi az új telóját bűvöli..( nekem sosem lesz), Zsolti pecázik, nekem meg egédz nap migrénem van..:-(
BOLDOG MIKULÁS VÁRÀST!:-)

3 megjegyzés:

  1. Remélem Csenge jobban van, bár a FB-on úgy láttam, hogy nincs nagy baj :) . Anikó gratulálok a nagyon jó dolgozataidhoz, szuper ügyes vagy ennyi minden mellett így tanulni is! Itt pedig remélem hamarosan jössz, mert már hiányollak :), ölellek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vivi!((())) Csenge sajnos nincs jobban. Lázas már péntek óta. ..:-(
      Ide is jönnek..de hullámokban lelkem kivan...azt meg folyamatosan nem írhatom le...

      Törlés
  2. Ügyes vagy! HA migréned van vegyél be a fejfájás csillapító mellé egy no-spát és elmúlik!

    VálaszTörlés