2015. május 4., hétfő

Vagy így, vagy úgy...

Nem értem néha magam. Jó, azt tudja minden nő magáról, hogy bizonyos napokon a hónapban elviselhetetlen,(jelzem a férfiaknak, tudjuk nagyon jól magunkról ezt, nem kell az orrunk alá dörgölni) De, hogy mennyire utáljuk magunkat ilyenkor, hatványozottan jelentkezik. Nálam ma úgy, hogy utálom, hogy ahova nézek, olyan ragacsos kupi van, hogy ihaj..:-(((( Amin nemsokára változtatni fogok, mert már nagyon zavar. Meddig fog tartani a rend? Megmondom, egy órát sem, mert ha már mindannyian itthon vagyunk, akkor "élünk" és akkor már kupi lesz. De miért kell ennek így lennie? Tegnap este már majdnem eldurrant az agyam, mikor felhajtottam a szőnyeget, és alatta akkora ragacsos kosz volt, hogy jaj. Persze ilyen bizonyos napokon, azért azt is érzem, miért csináljam meg ÉN???? Hiszen a 99% nem én koszolom össze... Másik énem, meg azt mondja miért nem lehetne nagyobb rend, lusta vagyok, ha folyamatosan sikálnék, pakolnék, akkor rend lenne...de nincs!
Ilyenkor nagyon utálok pakolni, takarítani, és nem vigasztal máshol is így van. Fönt a hálónkban kiöntötte Csenge a csillámos dobozt, amit Mesi csúsztatott Csenge ágya alá, mert neki gondolom nem kellett már...Na Csenge ezt nem hagyhatta szó nélkül...a fehér szőnyegen a kiömlött föld virít...mikor leverődött az orchidea..nem baj, úgyis porszívózni kell...ha már porszívózok, portörölni, és felmosni..és akkor lent? (ja fent a gyerek szobákba be sem megyek...infarktust kapnék), szóval lent, a nappali..Csenge itthon van egy órája.....elmeséljem milyen a nappali, sok időtök van???;-)
Konyha???Ragacs, kupi, morzsahegyek...tányérok mosatlan, tele mosogatógép....és a fürdő...második adag ruha kimosva, egy adag kiteregetve, másik adag még a gépben, egy a szárítón....és a mosdó...többit ne is említsem...:-(

És tegnapelőtt kaptam egy új telefont,(előszülinapra) egy okosat...mert én olyan buta vagyok, hogy ahelyett, hogy csinálnám a dolgom, itt gépelek...:-))) Csak ne lennék olyan fáradt...:-)))))

2 megjegyzés:

  1. A ragacsos kupi nagyon jó kifejezés, pont mint nálunk és igen, én is szoktam így érezni, na most,hogy "diétázom", egyfolytában:) Szar ügy, de ez van, sajos nagyon is függ a kedvünktől, hogy mennyire látjuk, koszosnak, káoszosnak, elviselhetetlennek a környezetünket...( szegény családunk:) )

    VálaszTörlés
  2. Azt nem értem hogy van, mikor állandóan pakolászom, mégis kupi van a házban! Már nagyon tele van vele a hócipőm nekem is, mert nem mi (felnőttek) pakolunk szét... -biztosan a láthatatlan manócskák. :)

    VálaszTörlés