2015. november 8., vasárnap

Alszom egyett és jobb lesz...vagy?

Sokszor gondolok arra, mit csinálok rosszul?
Hogy, amúgy egy tök jó életben, mért gerjesztem, saját magam?
Gerjesztem-e magam, vagy tényleg rossz valami?
Nekem.
És ezzel együtt, mindenkinek.
Miért nem tudok alkalmazkodni?
Miért esik rosszul, vélt, vagy valós sérelmem?
Lehet, hogy nincs is min duzzognom.
Lehet...de akkor miért érzem rosszul magam?
Mért szeretném azt, ami soha nem hiányzott?
Miért idegesít mostanában az, ami eddig mindig így volt?
Miért utálom,leírni mind ezt?
Akkor miért írom le???

Vissza kellene törölnöm...de nem!
Ez is én vagyok!

Nem szeretem a változást, nem szeretek változni...nem szeretem ezt! :-(

2 megjegyzés:

  1. Nekem is volt ilyen a múlthéten, de elmúlt. Rossz mert ott a gombóc az ember torkában és szenved ,pedig valós oka nincs is rá, mert az a nap sem rosszabb mint az előző... Elmúlik, szerencsére elmúlik. Nekem erre is jó a futás, de jó egy nagy séta is valamelyik kutyával....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy tudom mi bánt, de ezeket nem tudom én megoldani, mert a másik fél, nem tud kibújni a bőréből. Nem is kérhetem rá, amúgy meg minden rendben...csak valahogy sok szálon fut az élet mostanában, nehéz tartani a gyeplőt...

      Törlés