2016. december 11., vasárnap

Vasárnap..

Tegnap megvolt  a szülinapi "buli". Ami amúgy tök jó volt, mert az ünnepelt nagyon örült a gulyáslevesnek :),  és az Aranyhaj babának és  a tortának legfőképp,  de a Bence kisbarátnője szerint,  elég ijesztő volt a család,  nagynéni,  nagybácsi,  unokanőver,  mama,  papa egyveleg... Na igen,  és mi ezt tudjuk is.. És mivel az ember a családját nem választhatja meg,  így mosolygunk... :)


Erre ma reggel csak  a folyosót akarta Zsolti porszívóval le pókhálózni,  erre én neki álltam a hálót kitakarítani. De úgy rendesen.  Falakat letakarítottam,    ágyat kiporszivoztam,  elhúztam,  lemostam,  felmostam,  függönyök,  Csenge falvédője kimosva..
Már meg akartam csinálni...egy ideje,  de most kész lett! Illatos,  csillivilli... :)
Mondjuk nagyon ráférne egy alapos festés az egész lakásra..
Délután jó lenne egy töri tételt kidolgozni...
Jó lenne szundítani is...
Jó lenne egy filmet megnézni...

Kenyeret még kell sütöm,  és egy piskótát is,  holnap az oviba viszünk tortát. :) 

3 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot kívánunk!
    Nálunk az oviba szülinapi tortát,abból a cukrászdából lehet hozni, amivel szerződve van az ovi....elég szánalmas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! És pl karácsonyra az oviba nem is lehet sütit vinni?

      Törlés
  2. Nálunk sem szabadott semmit vinni ami otthon készült...

    VálaszTörlés