2017. április 7., péntek

Péntek, végre !?

Alig aludtunk az éjjel. Csenge azért, mert ma állatkertbe mennek, és tele volt izgalommal, Zsolti azért mert kitúrta Csenge az ágyból én meg azért, mert járt a fejem, mit lehetett volna másképp mondanom tegnap a kis vizsgán. :-( Tudom, egy év múlva sem fogok erre emlékezni, na de még friss az élmény. Gyötör az érzés, lehet át kellett volna raknom inkább jövőhét szerdára, jobban felkészültem volna? Mellette meg jó, hogy túl vagyok rajta, mert jövőhéten kedden biosz kisérettségi, mondjuk az írásban. Épp elég lesz arra készülni...
Csak olyan rossz, ha az ember maximalista. De persze vagyok már annyira idős, hogy tudom, én is hibázhatok, én sem vagyok tökéletes, sőt...
Azt is tudom, nem ezen múlik az életünk. És itt is milyen az élet, fiatal, élet szerető kislányok, mosolyogtak, hogy ők ugyan nem tanultak de kibeszélték magukat, ment nekik. Volt aki kitűnő tanuló, de félénk nem bír beszélni. Sírt is, én csak olyan szomorú, mérges voltam magamra. De mint tegnap írtam, kedvenc tanárom biztatott, nem kell most megijedni. Viszont hogy majd mit mond a magyartanár nő...más kérdés.
Na mindegy, ezt most lezárom magamban, és előre tekintek. Ma nem tanulok, van mit takarítani, főzni is kellene valami finomat, ágyneműt húzni..és el akarok menni a Rossmanba, venni mosószert, mosogatógéptablettát, mert kaptam kupont hozzá.
Tegnap azért jó is történt, pozitív tapasztalat a biztosítótól, Fizetett a tévére, alig egy hét alatt. Valami jó is! :-)
Nagyon szép hétvégét nektek is! Remélem Csenge nem fázik nagyon, és élvezi az ovival a kirándulást!

2 megjegyzés:

  1. Olyan lett amilyen lett, túl vagy rajta, kipróbáltad magad, tudod milyne érzés lesz, aza z már fel tudsz rá készülni! Szép hétvégét nektek!

    VálaszTörlés
  2. Mennyire lett rossz az a szóbeli, Anikó? Ha a kettes megvolt, az a lényeg. Nem vagyunk egyformák, a vizsgadrukk mindenkin másképpen jön ki. Én is olyan lehetek, mint te, még mindig leizzadok, ha a gimis matek (fizika, kémia) órákra gondolok, állok kint a táblánál leblokkolva, a fejem töküres, semmi nem jut az eszembe, pedig készültem. Jártam különtanárhoz is, aki a végén már átment a mi sulinkba beszélni a tanáraimmal, mert nála mindent tudtam korrepetáláson.

    VálaszTörlés