2017. június 19., hétfő

Büszke

Mesi leérettségizett! Nagy megkönnyebbülés és nagy öröm! :-) Főleg a múltat nézve..de magához képest, nagyon szép eredménnyel csinálta meg, büszke vagyok rá!!!! :-)

Én tanulok ezerrel...vagy most szombaton, vagy hétfőn érettségizek én is, de várom már a végét...Szerencsém van, hogy szeretem a törit nagyon, és a magyart is...csak a nyelvtant nem annyira. Milyen rossz lenne úgy tanulni, hogy nem is érdekel.

Remélem nem felejtek el lassan blogolni..olyan keveset jövök! Na de lassan, lassan...Várjátok meg ám! :-D

8 megjegyzés:

  1. Anikó,, kivárjuk míg újra lesz több időd.:-)
    Mesinek gratulálok!
    NEked pedig drukkolok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Hatalmas gratuláció Mesinek!!
    Neked meg szorítok továbbra is kedves Anikó!!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Mesinek, és neked én is szurkolok!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok Mesinek, nagyon ügyes :) ! Neked pedig drukkolok nagyon Anikó! És persze én is megvárlak ám :) ...

    VálaszTörlés
  5. Itt is gratulálok Mesinek, neked pedig nagyon szorítok! (a nyelvtan nem olyan sok, és ha a többit szereted, könnyebb lesz, nem kell annyira izgulni, ez csak egy mezei szóbeli felelet, csak azt a hangzatos nevet adták neki, hogy érettségi, és senki sem azért van ott, hogy buktassanak, jóindulatúak lesznek, és segítenek is, ha kell!!)
    Nagyölelés Boszi

    VálaszTörlés
  6. Nagy gratula Mesinek! És hogyan tovább? Tanul tovább valamit vagy irány a munkaerő piac?

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok Mesinek és drukkolok neked ezerrel!

    VálaszTörlés
  8. Itt is Gratulálok Mesinek! :)♥ Szívből szorítok neked Anikó! :)♥ Persze hogy megvárlak! :) ♥

    VálaszTörlés