2017. június 7., szerda

Kicsit jobb, előre! :)

Persze, ahogy sejtettem, mára már átértékeltem a tegnapi százalékokat.
Tök jó, hogy lesz egy ötösöm bioszból, lesz egy négyesem magyarból és történelemből, mondjuk azért ehhez sokat kell tanulnom mert sok pont kell a négyesig, de nem lehetetlen kategória. És lesz amit már nem tudok javítani kettes matek és angolból is hátra dőlhet kettesnél jobb sehogyan sem lehet, annyit még most elmakogok belőle. :)
Tehát két tantárgy van amire gyúrnom kell, magyar, töri... Szeretem tantárgyak :) biosz meg szerelem....

Amúgy zajlik az élet.. Csenge kirándul pénteken, velük megyek.
Ma a kocsit vizsgáztatnom, kicsit (nagyon) izgulok miatta.
És szomorú is vagyok egy vendég cica ide ellett múlthéten, sajnos szerintem egy nyest,  megölte őket. :( sajnálom őket nagyon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése