2017. augusztus 9., szerda

Szabin!? :)

Mivel a mai munkámat tegnap kértek, a holnapot lemondták, így szabadságoltam magam pont három hétre. Mondjuk ez csak azt jelenti dolgozni nem kell mennem, de az is jó lesz, sőt Zsolti jövőhéten szabin lesz... Tehát más felállás lesz majd, szegény Mesi dolgozik.. Úgyhogy még nem tudom, hogy lesz a sátorozás de majd alakul. Ma elővettük a fiúkkal az óriási sátrunkat is, azt hittem nagyon büdös lesz, olyan állott szagú, nagyon régen használtuk, évek óta a kidobhatósat használjuk, nem ezt. De nem olyan gáz.. Kimosom a hálózsákokat is. Ha már szabin vagyok :)))))

Tegnap szép körmöt is csináltattam, jön Mesihez ismerős barátnője, Mesinek csinál, és már kétszer befizetett engem is. Tetszik amúgy, és bírja a sikamikát, hihetetlen de így van. :)
 Meg is mutatom...

8 megjegyzés:

  1. Tetszik a körmöd Anikó. Az különösen, hogy boldog vagy tőle. Néha kellenek az ilyen apró örömök is. Jó sátorozást!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek a körmeid Anikó :) ! De jó a szabid, élvezd ki jól, főleg, hogy már a sulira is biztos készülgettek Csengével :) ...
    Már írni akartam az előző posztodhoz is, hogy szuper jó lehetett az a nagycsaládos éjszakai pecázás :) ! Ölellek :) !

    VálaszTörlés
  3. Mi van veled kedves Anikó?Annyira aggódom,nem szoktál ilyen hosszú ideig hallgatni.
    Üdv.Margaréta

    VálaszTörlés
  4. Ha-hó! Elvesztél? Minden rendben? Edina

    VálaszTörlés
  5. ANIKÓ!HOL VAGY?????

    VálaszTörlés