2017. augusztus 21., hétfő

Szeretnétek?

Aranyosak vagytok, hogy hiányoltok..
Minden rendben, meg még sincs rendben.
Nem tudom, hogy érdemes leírnom?
Érdekel benneteket, hogy én most 43 évesen, már egy felnőtt, két kamasz és egy kis elsős gyermekkel, 20 év házassággal a hátam mögött mit érzek mostanában, egy jó ideje?
Őszintén, kendőzetlenül, csak úgy ahogy szoktam?
Nem tudom, volt egy olyan érzésem... Darabig nem írok. De valahányszor idejövök és ír valaki, hogy hiányoltok, összeszorul a szívem... 

6 megjegyzés:

  1. Engem érdekel Anikó, írj!
    Erika

    VálaszTörlés
  2. Szia kedves Anikó, nagyon sokszor gondoltam Rád hogy mi lehet Veled de nem akartalak zavarni, csak vártam hogy talán most már írsz.
    Szeretem olvasni az írásaidat, én is 43 éves vagyok de sajnos nincsenek gyerekeim. Másképp alakult az életem és nem tudom hogy valaha lesz-e még gyerekem de Te egy példakép vagy nekem!!!! De jó lenne úgy élni, ahogy Ti. Vidámak, összetartóak és egymást segítőek vagytok!!
    Persze hogy érdekel engem amit írsz, de csak ami ránk tartozik, amiről írni akarsz. Sok szép percet szereztél már nekem azzal hogy az olvasód lehetek.
    Minden jót kívánok Nektek és szeressétek egymást nagyon.
    Üdv, Kati

    VálaszTörlés
  3. Drága Anikó! ♥ Írd le bátran mi nyomja a szíved..♥ Nagyon sokan szeretünk!!!!♥ Privátban is bármikor van rád időm a közösségi oldalon, tudod♥♥ ölellek!!!♥

    VálaszTörlés
  4. Megértelek.....Amikor nem vagyok jól, akkor nem írok, elvonulok,mert mit írjak? Mostanában erőt vettem magamon és rittyentettem néhány bejegyzést, ezzel leplezve,hogy nem vagyok jól. Nem könnyű az élet,nagyon nem...
    Gondolok rád!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Anikó!
    Szeretnénk...a legjobbakat kivánva szeretettel.

    VálaszTörlés
  6. Anikó, ha fáj valami én hallgatok, te mindig kiadod magadból. Ne hagyd el a jó szokásod. Várlek, olvaslak, ha nem is jelzek mindig.Ölellek Druszád

    VálaszTörlés